Autor Zpráva
Pepouni
Profil
Už si s tím lámu hlavu třetí den, a nevím,, tak prosím o pomoc

 if (!user_name(self.document.forms.userForm.username.value))
  {
      username.style.color='red';
Uncaught ReferenceError: username is not defined (repeated 2 times)
    return false;  
  }
       username.style.color='white';
     return true;
}

zde je případný odkaz na celou stránku: http://www.tennistips.cz/registrace/registrace.php

Jde o to, že po kliku do pole: Uživatelské jeméno a popřípadě po kliku jinam, se vyhodnotí pole, bud napíše že Prosím, zadejte Vaše uživatelské jméno. (nepoužívejte diakritiku) nebo je vše ok a je to bez alertu,, každopádně díky této chybě pokud kliknu na registraci a nemám vyplněné username tak si formulář klidně začne kontrolovat captchu a přeskočí username, heslo, repeatheslo. V javascriptu jsem začátečník a nevím už jak dál. Proísm o radu,, předem všem děkuji. Zdeněk
_es
Profil
Pepouni:
username is not defined
(premenná) username nie je definovaná.

V javascriptu jsem začátečník a nevím už jak dál.
Ale odniekadiaľ tie JS kódy snáď sú, tak sa informuj tam. Pochybujem, že sa ti v tom bude niekto len tak zadarmo „hrabať“.
Pepouni
Profil
Ty JS kódy jsou z tohoto webu, nechci kompletní řešení ale poradit na co se mám soustředit či co si projít
_es
Profil
Pepouni:
Ty JS kódy jsou z tohoto webu
To si ich písal ty alebo kto? Ak ty, tak pokus o prístup k nedefinovaným premenným vyvolá chybu. Čo iné by si chcel ako príčinu chyby?

Na stránke ti HTML kód záčina nejako divne.
Pepouni
Profil
Kód jsem si poupravil k vlastní potřebě, mě jenom nejde do hlavy, proč ten stejný kód funguje na Jméno, příjmení a email a jediný na co nefunguje je Uživatelské jméno.
_es
Profil
Pepouni:
Kód jsem si poupravil k vlastní potřebě
Tak skús ten neznámy cudzí kód upraviť znovu. Pochybujem, že sa niekomu chce v tom hrabať.