Autor Zpráva
Ugo
Profil
Ahoj,
neměl by někdo nápad / řešení, jak lehko využívat hrany objektů v three.js?
Mám krychli a potřebuji její hraně nastavit určité vlastnosti. Napadlo mě si na hranách dělat miniaturní kvádry, ale to by mi muselo přesahovat a navíc ta práce při posouvání (to by asi šlo řešit skupinou) a změně velikosti.

A jeětě jeden dotaz nesouvisející s hranami, v těhle věcech jsem fatální noob a google nechce pomoct, potřeboval bych (s ortografickou kamerou) zjistit souřadnice XZ podle pozice myši, daří se mi to jen bez rotace kamery, když míří kolmo dolů, ale kdyby někdo věděl jak na to ve 3d, tak by to byla bomba :-P

tady je kód co sem k tomu našel, ale fajčí mi jen kolmo (kdo chápe co dělé vektor, projektor atp. tak bude vědět asi hned :) ) - mouseX a mouseY je pozice v okně

tools.getXZ((mouseX / window.innerWidth ) * 2 - 1, -(mouseY / window.innerHeight) * 2 + 1);
getXZ:function(mousex, mousey) {
  var projector = new THREE.Projector(),p2D;
  var vector    = new THREE.Vector3( mousex, mousey, 1 );
  projector.unprojectVector( vector, camera );
  
  p2D = projector.projectVector(vector, camera);
  p3D = projector.unprojectVector(p2D, camera);
  var coords = {x:Math.round(p3D.x/tools.gridsize)*tools.gridsize, z:Math.round(p3D.z/tools.gridsize)*tools.gridsize};
  return coords;
}

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: