Autor Zpráva
linbush
Profil
Zdravím všechny !

Potřeboval bych udělat něco jako "katalog produktů". Mělo by to vypadat takto :

Dva (popř. tři) rozevírací seznamy vedle sebe :

V prvním by se vybrala hodnota (př. "značka vozu" : Škoda, Ford, Citroen,...),

automaticky by se změnily data v druhém seznamu (př. pokud v prvním zvolíme "Škoda" v druhém budou : Favorit, Felicie, ... ; pokud v prvním zvolíme "Ford" v druhém bude : Focus, Fiesta,...)

třetí by zase závisel na předešlých (př. "typ karoserie" : Combi, sedan,...)

nakonec by bylo vedle tlačítko "zobrazit", které by odkazovalo na stránku dle vybraných hodnot.

Něco podobného je na stránkách http://www.mobilmania.cz/ (výběr telefonu)

Předem všem děkuji za jakoukoli pomoc, odkazy na řešení, rady , tipy, ...
P.S.:jsem začátečník, ale učím se rychle

S pozdravem linbush
juriad
Profil
Moderátor Petr ZZZ: Vyhozeno z Rozbalovací seznam - vytvoření katalogu. — Smazat 30. 11. 2012.

http://www.webzdarma.cz/podminky-reklama.html
poslední věta se tě netýká?

Pravidla diskuse JPW a doporučení » 3. Nevkládejte do svých textů podpisy, podpisové odkazy, obrázkové smajlíky, ani jiné zbytečnosti a výstřednosti. Delší text rozdělujte do odstavců.
zdejší pravidla jsi, předpokládámmm, nečetl

Moderátor Petr ZZZ: Děkuji za upozornění, vyřešeno.
Moderátor Petr ZZZ: Předběžně vracím kvůli zachování souvislostí.
linbush
Profil
Moderátor Petr ZZZ: Vyhozeno z Rozbalovací seznam - vytvoření katalogu. — Smazat 30. 11. 2012.

Nevím od kdy si tykáme ale budiž.
Moderátor Petr ZZZ: Odjakživa. :-)
ad2) omlouvám se, pravidla jsem sice zběžně četl, ale to je už více jak dva roky => upraveno

ad1) kdyby jsi místo hloupého rýpání pomohl, byl bych vděčen. Pokud to tedy zvládneš, pomoc. Pokud ne, pššššt

linbush
Moderátor Petr ZZZ: Předběžně vracím kvůli zachování souvislostí.
mimochodec
Profil
linbush: