Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Dáda Profil * |
#1 · Zasláno: 26. 9. 2013, 14:48:18
Mám kód a po kliknutí na klávesu X se změní obrázky. Problém je že když kliknu několikrát na klávesu X vždy se změní znova. Jak to udělat aby se změnili jednou po zmáčknutí X a vícekrát ne. Děkuji za každou radu (Prostě když kliknu třeba 5x na klávesu X, tak aby se počítalo pouze 1 kliknutí a vícekrát to nešlo).
var texture1 : Texture2D; var texture2 : Texture2D; function Update() { if (Input.GetKey(KeyCode.X)) { RenderSometing(); } } function RenderSometing() { yield WaitForSeconds(9); renderer.material.mainTexture = texture1; yield WaitForSeconds(9); renderer.material.mainTexture = texture2; } |
||
Chamurappi Profil |
#2 · Zasláno: 26. 9. 2013, 14:57:50
Tohle není JavaScript. Už je to několikátý tvůj dotaz tohoto druhu…
|
||
Dáda Profil * |
#3 · Zasláno: 26. 9. 2013, 15:01:12
Chamurappi:
Tak to se omlouvám, moc tomu nerozumím, proto se ptám zde na poradně. Tak to odstraňte, já zavolám do nějaké IT firmy. Snad mi tam poradí |
||
Chamurappi Profil |
#4 · Zasláno: 26. 9. 2013, 15:18:37
Reaguji na Dádu:
Klidně se ptej tady, ale zařazením dotazu do této kategorie nepřilákáš lidi, kteří by věděli, jak ti poradit. V jakém prostředí je ten skript spouštěn? Není to náhodou skript pro flash? Tomu se říká ActionScript. |
||
weroro Profil |
#5 · Zasláno: 26. 9. 2013, 15:56:19
Chamurappi:
„Není to náhodou skript pro flash? Tomu se říká ActionScript.“ AS to nebude. |
||
Rfilip Profil |
#6 · Zasláno: 26. 9. 2013, 16:04:24
Je to Unity 3d dle http://docs.unity3d.com/Documentation/ScriptReference/Input.GetKey.html - a funkce na 5 řádku zdejšího kodu -
Input.GetKey
|
||
Chamurappi Profil |
#7 · Zasláno: 26. 9. 2013, 16:10:44
Reaguji na Rfilipa:
Také jsem to teď našel. Takže to teda je JavaScript, ale trochu jiná mutace a je zpracovávaný něčím jiným než prohlížečem. |
||
Rfilip Profil |
Chamurappi:
„Takže to teda je JavaScript“ Není, nazývají to UnityScript. Viz http://wiki.unity3d.com/index.php/UnityScript_versus_JavaScript. Ale mají v pojmenování sami nepořádek |
||
_es Profil |
#9 · Zasláno: 26. 9. 2013, 16:54:54
Chamurappi:
V JS by bola hneď v prvom riadku syntaktická chyba. |
||
1Pupik1989 Profil |
#10 · Zasláno: 28. 9. 2013, 07:19:06
Přidal bych jednu proměnnou typu boolean s hodnotou false, která by se po kliknutí nastavila na true a ve funkci Update kontroloval její stav. Nebo další možnost je nastavit funkci Update na prázdnou. Netuším ale jaký má Unity zápis a ani to snad vědět nechci.
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0