Autor Zpráva
Peta
Profil *
Jak se daji udelat piskvorky v JS pro 2 hrace, kazdy na jinem PC?
habendorf
Profil
JS je klientský script, takže IMHO to nepůjde.
Honza Hučín
Profil
Tady myslím JS nepomůže. Online hry se typicky dělají dělají pomocí java apletů, ne JS - ten IMHO neumí samostatně komunikovat po internetu.
lukysy
Profil
Samý IMHO... Takže podle mého neskromného názoru: Nejde to! :o)
llook
Profil
Samotným JS ne, tohle bude spíš záležitost pro serverové skriptování (třeba PHP). Javascript si dokážu představit leda jako frontend.
Peta
Profil *
Dobre, JS se ciste provadi u mne doma.

Takze, jaky jiny velmi jednoduchy zpusob, aby to fungovalo na free webech, mi doporucujete?
Nejlepe s ukazkou.

Takhle, mam 3 hry, ktere funguji uplne skvele, ale chtel bych je zadarit do nejakeho systemu, ktery je umozni hrat 2ma lidem na jinem konci a aby si mohli take vybirat.
Skore se nemusi ukladat. Proc taky, hraje se pro zabavu, ne kdo obehral nej lidi.
Dokonce ani jmena se nemusi ukladat, muze to fungovat jako quest.
Podminka by byla, aby to zhodilo hru, pokud nedostane do 20 minut reakci a nezatezovalo to frontu serveru.

Mam treba piskvorky, boxing (zabirani ctverecku) a mam pexeso.
Pexeso mam resene jako CSS a JS tak, ze si CSS stahne obrazek, ten mam v CSS pozicovany a JS jen vymenuje class u elementu.
llook
Profil
Nejlepší bude naučit se PHP. To běží na spoustě freewebech. Za "velmi jednoduchý způsob" to nepovažuju, ale patrně nejjednodušší.
Spikee
Profil
llook:
Keď chceš, tak sa to naučíš :-)
Honza Hučín
Profil
Nemám to promyšlené, ale dělal bych to takhle:

1. Každý hráč by měl frame s aktuálním stavem hry a frame, který by se pravidelně obnovoval (přes meta tag refresh).
2. Ten obnovovací frame by se pomocí PHP díval do databáze na aktuální stav hry. Jakmile by zjistil, že se něco změnilo od posledního pohledu, načetl by tu změnu, pomocí javascriptu by tu změnu provedl ve framu s aktuálním stavem hry.
3. Až by hráč udělal tah, poslal by ho přes formulářové tlačítko nějakému PHP skriptu, který by ho zapsal do databáze.
4. Goto 1.
Peta
Profil *
Dik, system ovladani zvladnu take. Ale tvoje reseni pocita se znalosti ovladani PHP a databaze SQL, coz jsou 2 naprosto rozdilne veci a nemam koho, kdo by mi ukazal praci s SQL.

Moje predstava udaju:
hra
10 posledni tah
11 druh hry (urcuje velikost a druh dat)
20 pocet hracu
30 jmena a hesla - zadna databaze hesel, k cemu?
40 kdo je na tahu
41 poloha posl tahu
50 data hry
system
10 cas posledniho cisteni
20 cas posledni zalozene hry

...Jak to udelam, aby mi nekdo nepustil skript a neucpal disk?
Povolim zalozit hru rekneme kazdych 30s
...Co se stane, kdyz mi hra spadne, jak se do ni dostanu?
Kliknu, ze chci do hry a zadam sve jmeno a heslo
...Kdyz oba zavrou okno, jak se ukonci hra?
Pri vytvareni nove hry si system smaze vsechny s neaktivitou do 20 minut.
...A co kdyz se neco poroucha, jak se pak smazou hry?
Pri vytvareni nove hry po 7 dnech od posledni cistky se nejdriv smazou uplne vsechny hry. Sice to nekoho nepotesi, ale necham zobrazit zas hlasku, ze se provedla posledni cistka tehdy a tehdy a to pochopi, snad lidi.

Zkratka univerzalni konzoli, ktera zprostredkuje jen komunikaci. Vsechno ostatni by resili javaskripty.
Ze je mozne takto podvadet treba u pexesa a lodi a pokeru? Toz to uz zalezi na ferovosti hracu. A dam u kazde takove hry hlasku, aby se o tom vedelo.

Treba u piskvorku by byla data=hraci pole (nic/cerveny/cerny/zeleny - pri 3 hracich)
Yuhů
Profil
Peto, přijde mi to, že se chceš s minimálními znalostmi pustit do příliš těžkého problému. Nedělá na mě dobrý dojem, že si necháš poradit, ale potom tvrdíš, že se nemáš jak naučit PHP nebo SQL.
axiss
Profil *
http://newds.kve.cz - zde naleznete piskvorky pro dva hrace, se statistikou, vlastnim prihlasenim, spravou otevrenych partii, vyzvama, prehledem ukoncenych partii ... :)
Tomik
Profil
OT: 4. Goto 1. Ať žije basic... :))
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.