Autor Zpráva
keeralesh
Profil
Ahoj,

dela mi na webu neplechu pridany javascript, ktery "pohani" jquery slider na webu.

Nyni mam na webu nasledujici javascripty:

<!-- Javascript -->
    
    <script src="javascript/libs/prototype.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/libs/scriptaculous.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/libs/sizzle.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/smoothscroll.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/jquery.easing.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/jquery.scrollto.min.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/jquery.localscroll.min.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/jquery.bxslider.min.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/waypoints.min.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/loupe.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/notifications.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
    <script src="javascript/init.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>

jsou to ruzne efekty, napriklad smooth scroll, pohyb prvku na webu apod.

Pokud vsak doplnim javascript zmineho slideru:

<script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js" type="text/javascript" charset="utf-8"></script>
        <script type="text/javascript" src="js/jquery.cslider.js"></script>
            <script type="text/javascript">
            $(function() {
            
                $('#da-slider').cslider({
                    autoplay    : true,
                    bgincrement    : 450
                });
            
            });
        </script>

Ostatni javascripty prestanou fungovat. Nefunguje smooth scroll ani ostatni JS na webu.


Mohu Vas poprosit o radu, cim to lze vyresit?


Diky a preji fajn vikend!

Aleš
juriad
Profil
Netahej znovu jQuery (první řádek druhého kódu). Nejspíš přebije dřívější jQuery.
keeralesh
Profil
juriad:
Potom prave zase nefunguje ten slider. Zcela z nej zmizi obsah (text i obrazky).
juriad
Profil
Tak použij takový slider, který funguje s verzí jQuery, kterou používáš.
_es
Profil
keeralesh:
Nepoužívaj viac ako jeden framework.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0