| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| kujeba Profil |
#1 · Zasláno: 21. 3. 2014, 12:33:36
Dobrý den,
mám projekt, kde do bloku vkládám bannery, odkazující ven z projektu na externí URL. Potřebuji zaznamenávat prokliky na bannery a jediný stabilní prvek v hierarchii je onen blok, ve kterém může být zapouzdřen jak klasický link, tak swf objekt s clickthru, tak third party JS, který do onoho bloku napumpuje mnou zcela nepředvídatelný obsah. Když si napíšu událost $('div.advertisement div.item').click(function(evt){
var className = $(this).prop('class');
alert(className);
return false;
});tak je událost ignorována a provede se událost spojená s vloženým elementem (link, object). Můžete mi, prosím, poradit jak toto vyřešit? Google už jsem zkoušel, ale relevantní nápovědu jsem nezískal. Díky. |
||
| Chamurappi Profil |
#2 · Zasláno: 21. 3. 2014, 13:33:26
Reaguji na kujebu:
Pokud je banner tvořený odkazem s obrázkem, nebo nějakou jinou obyčejnou náplní stávajícího DOMu, půjde chytit událost na rodiči (nezabrání-li tomu aktivně skript na potomkovi). Pokud je banner tvořený flashem s wmode="transpanrent" nebo "opaque", šlo by ho překrýt něčím, na čem bys událost chytil, ale měl bys asi hodně velký problém s předáním kliku zpátky dovnitř flashe.
Pokud je banner tvořený <iframe>m načítaným z téže domény, můžeš chytat kliky v dokumentu načteném uvnitř něj.
Pokud je banner tvořený flashem bez wmode, nebo <iframe>m načítaným z cizí domény, nemáš žádnou šanci.
Většina reklamních ekosystémů je stavěná tak, že se cílová adresa reklamy předává do banneru jako parametr (u flashů nejnázorněji přes ten clickthru), takže jediná universální a zároveň velmi účinná metoda počítání prokliků je nahradit cílovou adresu vlastním počítacím přesměrováním na cílovou adresu.
|
||
|
Časová prodleva: 12 let
|
|||
0