Autor Zpráva
opsidiam
Profil
dobry den mam problem pracujem na online browserovej hre a neviem ako ma spravit pripocitavanie surovin presnejsie
: aby sa mnostvo zapocitavalo aj ked hrac nieje online do mysql a aby jeden script fungoval napr. pre Drevo,Kamene,Zělezo atd.. a potom aby sa odpocitali ked bude hrac stavat napr. dom alebo ked da vycvik vojaka.
johnl
Profil
Princip by mohl být celkem jednoduchý, např.:
Při nějaké první akci uživatele (např. vybudování prvního pole - tedy okamžik od kterého bude suroviny získávat) si uložíš timestamp této akce a při následující akci ve hře (prostě načtení stránky) porovnáš, jestli mezi novou akcí a tou starou akcí je určitý časový interval - řekněme 5 minut. To znamená, že pokud od poslední akce uběhlo už více jak pět minut, budeme uživateli připisovat nějaké suroviny (v opačném případě v databázi zůstává zapsaný starý čas) - teď otázka kolik? To záleží na tom, kolik těch 5 minutových intervalů proběhlo mezi těmi dvěma akcemi. Podělíš tedy tento rozdíl časů 300 sekundami (je nutné poté zaokrouhlovat dolů!) a zjistíš kolikrát máš doplňovat uživateli danou surovinu ($pocet). Poté už stačí jen ke starému času přičíst $pocet * 300.

Snad jsem princip popsal dosti pochopitelně.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: