Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
opsidiam Profil |
#1 · Zasláno: 25. 4. 2014, 16:42:45
dobry den mam problem pracujem na online browserovej hre a neviem ako ma spravit pripocitavanie surovin presnejsie
: aby sa mnostvo zapocitavalo aj ked hrac nieje online do mysql a aby jeden script fungoval napr. pre Drevo,Kamene,Zělezo atd.. a potom aby sa odpocitali ked bude hrac stavat napr. dom alebo ked da vycvik vojaka. |
||
johnl Profil |
Princip by mohl být celkem jednoduchý, např.:
Při nějaké první akci uživatele (např. vybudování prvního pole - tedy okamžik od kterého bude suroviny získávat) si uložíš timestamp této akce a při následující akci ve hře (prostě načtení stránky) porovnáš, jestli mezi novou akcí a tou starou akcí je určitý časový interval - řekněme 5 minut. To znamená, že pokud od poslední akce uběhlo už více jak pět minut, budeme uživateli připisovat nějaké suroviny (v opačném případě v databázi zůstává zapsaný starý čas) - teď otázka kolik? To záleží na tom, kolik těch 5 minutových intervalů proběhlo mezi těmi dvěma akcemi. Podělíš tedy tento rozdíl časů 300 sekundami (je nutné poté zaokrouhlovat dolů!) a zjistíš kolikrát máš doplňovat uživateli danou surovinu ( $pocet ). Poté už stačí jen ke starému času přičíst $pocet * 300 .
Snad jsem princip popsal dosti pochopitelně. |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0