Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Aktak Profil |
#1 · Zasláno: 12. 5. 2014, 23:57:23
Dobrý den,
Chtěla bych poprosit o radu úpravy jquery: http://www.javascriptkit.com/script/script2/thumbslider.shtml Používam fotky na šířku i na výšku a thumbnails mi ty výškové deformuje (zachová výšku a roztáhne do šířky). V hlavním okně je to v pořádku. Nevíte, prosím, někdo, zda se dá nějak upravit, aby se ty výšky v thumbnails zobrazily celé a měly po straně prázdné místo? Jsem docela začátečník, takže pokud někdo budete tak hodný a poradíte, tak prosím nějak polopatě. Pokud je to složité, tak mě klidně pošlete do háje a já ty výšky vyhodím. Díky, Katka |
||
CZghost Profil |
#2 · Zasláno: 13. 5. 2014, 16:45:25
Aktak: