Autor Zpráva
skalper
Profil
Zdravím!
Mám takú otázku. Dá sa spraviť tabuľka v Javascripte? Alebo aspoň nejaká napodobenina tabuľky? A ak nie, dá sa do súboru s príponou .js nejak zakomponovať aj HTML? Ďakujem.
Radek9
Profil
skalper:
Myslíš vytvořit v JavaScriptu HTML tabulku, která se potom vloží do stránky? To samozřejmě jde a slouží k tomu metody jako document.createElement, element.appendChild nebo element.insertBefore. Případně můžeš celou tabulku vygenerovat jako prostý string a potom ji do stránky vložit pomocí vlastnosti innerHTML.
skalper
Profil
Čo, čo a čo? Ja som v JavaScripte začiatočník a v tých všeliakých document.niečo; element.niečo mám hotový guláš. Potom ešte moje znalosti angličtiny... Mohol by si odkázať na nejaký (mne) zrozumiteľný web, alebo aspoň načrtnúť, ako sa robí tabuľka touto metódou?
Taps
Profil
skalper:
http://jecas.cz/js-tabulky
skalper
Profil
A ešte jedna otázka, dajú sa takéto tabuľky aj štýlovať? (CSS vlastnosti) To som v tom článku nepostrehol. Ďakujem. Ináč tá moja tretia otázka, Dá sa do súboru .js vložiť aj nejaký HTML tag? V tomto prípade tabuľka? V nejakom takomto štýle:
//Píšem si script bla bla bla bla bla bla
<html>
<!-- A sem píšem v HTML kóde bla bla bla -->
</html>
//A ďalej píšem v JavaScripte
Môže niečo takéhoto podobného byť? Píšem to kvôli tomu, lebo ja mám tú tabuľku už vytvorenú v HTML a túto by som potreboval do scriptu.
Chamurappi
Profil
Reaguji na skalpera:
A ešte jedna otázka, dajú sa takéto tabuľky aj štýlovať?
Můžeš si to vyzkoušet a uvidíš.

Dá sa do súboru .js vložiť aj nejaký HTML tag?
JavaScript je programovací jazyk, má svoji syntaxi, která je výrazně odlišná od HTML. Dá se napsat skript, který vypíše do stránky tabulku, třeba přes document.write.

ja mám tú tabuľku už vytvorenú v HTML a túto by som potreboval do scriptu
Vážně? Proč bys to potřeboval? Moc nevěřím, že opravdu víš, co chceš, zkus prosím popsat, co má být finálním cílem tvého snažení…
Radek9
Profil
skalper: