Autor Zpráva
Retentive
Profil *
Dobrý den, v jquery jsem začátečník a tvořím si svůj slider, jenže problém nastal jak chci zjistit, který element má určité id. Zjistí se mi to vždy jen při načtení stránky a tak už se to bere napořád. Potřeboval bych nějakou funkci, která se při kliknutí na jeden element zjistí, jestli má tento prvek určité id. Prostě jak můžu zjistit jestli má prvek určité id už po načtení stránky?


Retentive:
Nebo jinak, jak bych se mohl posouvat v ul li nebo v poli a zjišťovat na jaké jsem pozici v poli?
Joker
Profil
Retentive:
Prostě jak můžu zjistit jestli má prvek určité id už po načtení stránky?
Um, porovnáním?
prvek.id == "něco"
Prvek na který se kliklo pokud událost kliknutí mám jako jQuery event objekt je událost.target.

Ale obsluha událostí se obvykle dělá obráceně, místo abych zjišťoval kam se kliklo dám obsluhu kliknutí na ten prvek na který se má klikat.
Retentive
Profil *
Joker:
Rozepíšu, asi jsi mě nepochopil.:/ Tvořím slider, má tři části dvě šipky, jedná posouvá doleva a druhá doprava a já potřebuju při běhu zjistit, který prvek má určité id. Kliknu doprava a slider posune na prostřední část a přiřadí se prostřední části určité id, no a jak mohu zjišťovat které část má určité id vždy po kliknutí na nějakou šipku, tak aby se mohlo v klidu ve slideru procházet. Mi šlo zjisti vždy jen po načtení, který prvek má danné id a pak už ne. Prostě potřebuju po kliknutí na šipku znovu přeměnit proměnnou, která obsahuje, hodnotu id. Porovnávám to nějak takto:
var aktivniAlbum1 = $(".photography .poPhotography section .fotky .albumy1").attr("id");
if (aktivniAlbum1 == "aktivniAlbumy")
   {
       $(".photography .poPhotography section .fotky .rozhrani1").click(function() {       
            $(".photography .poPhotography section .tlacitka li, .photography .poPhotography section .fotky ul, .photography .poPhotography section .fotky ol").removeAttr('id');