Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Enko Profil |
#1 · Zasláno: 4. 9. 2014, 15:03:15 · Upravil/a: Enko
Ahoj,
jsem naprostý začátečník v Javascriptu a hledám jak udělat aby mi ve formuláři níže: <input type="text" name="jmeno" value="" id="jmeno"> <select name="rolovatko" id="rolovatko"> <option value="">...</option> <option value="1">1</option> <option value="2">2</option> <option value="3">3</option> </select> Děkuji za každou radu Tak už jsem si poradil: <input type="text" name="jmeno" value="" id="jmeno"> <select onchange="dopln()" name="rolovatko" id="rolovatko"> <option value="">...</option> <option value="1">1</option> <option value="2">2</option> <option value="3">3</option> </select> <script type="text/javascript"> function dopln() { document.getElementById('jmeno').value = document.getElementById('rolovatko').value; } </script> |
||
Kajman Profil |
Enko:
„protože na jedné stránce budu mít víc stejných funkcionalit“ Pak je lepší cíl předat jako parametry a hodnotu načítat z this. Něco jako function dopln(id, vzor) { var cil = document.getElementById(id); if(cil && vzor.options) { cil.value = vzor.options[vzor.selectedIndex].value; } } Volání pak bude onchange="dopln('jmeno', this)" |
||
Enko Profil |
#3 · Zasláno: 5. 9. 2014, 13:05:18
Kajman:
Luxus! Děkuju :) |
||
Chamurappi Profil |
Reaguji na Enka:
Pokud jsou ve stejném formuláři, napsal bych to: <select onchange="this.jmeno.value = this.value"> Edit: ↓ Ou, pardon, jsem na ten form zapomněl. Mně to přišlo nějak podezřele krátké :-)
|
||
1Pupik1989 Profil |
#5 · Zasláno: 5. 9. 2014, 13:26:48
Jen opravím Chamurappiho.
this.form.jmeno.value = this.value; Nicméně souhlasím. Je to nejčistější a nejkratší zápis. |
||
Kajman Profil |
#6 · Zasláno: 5. 9. 2014, 14:53:29
A nehrozí tam kolize použitého jména s nějakou vlastností formuláře?
|
||
Chamurappi Profil |
#7 · Zasláno: 5. 9. 2014, 15:40:52
Reaguji na Kajmana: