| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| FAKTOR2 Profil |
#1 · Zasláno: 7. 9. 2014, 15:43:50
Ak player.Atk je 0 potom vzniká záporné číslo. remainingHP = enemy.HP - - číslo = kladné číslo
Skúšal som vložiť podmienku if (atkSum>0){ ... za var atkSum = ..... ale skript prestal fungovať. Neviem ako to spraviť. // ATTACKING
var playerAttack = function(){
var atkSum = player.Atk() - enemy.Def,
remainingHP = enemy.HP - atkSum;
enemy.HP = remainingHP;
if (enemy.HP<1){
alert("He's dead Jim!");
}
hi();
}; |
||
| Joker Profil |
#2 · Zasláno: 7. 9. 2014, 16:28:10
FAKTOR2:
A jak ta podmínka vypadala? |
||
| FAKTOR2 Profil |
#3 · Zasláno: 7. 9. 2014, 16:36:44
Nejak takto : Neviem čo presne všetko eskapovať.
// ATTACKING
var playerAttack = function(){
var atkSum = player.Atk() - enemy.Def,
if ( atkSum>0) {
remainingHP = enemy.HP - atkSum;
enemy.HP = remainingHP;}else{ remainingHP = enemy.HP - 0;
enemy.HP = remainingHP;}
if (enemy.HP<1){
alert("He's dead Jim!");
}
hi();
}; |
||
| Joker Profil |
#4 · Zasláno: 7. 9. 2014, 16:48:52
FAKTOR2:
Na řádku 3 je čárka místo středníku. Jinak tohle: else{ remainingHP = enemy.HP - 0;
enemy.HP = remainingHP;} |
||
| FAKTOR2 Profil |
#5 · Zasláno: 7. 9. 2014, 17:15:29 · Upravil/a: FAKTOR2
Jasné že
else{ remainingHP = enemy.HP - 0;
enemy.HP = remainingHP;}Mal si pravdu ale nerozumiem tomu. // ATTACKING
var playerAttack = function(){
var atkSum = player.Atk() - enemy.Def;
if (atkSum>0){
remainingHP = enemy.HP - atkSum;}else{remainingHP = enemy.HP}
enemy.HP = remainingHP; |
||
| Joker Profil |
#6 · Zasláno: 7. 9. 2014, 17:46:45
FAKTOR2:
„Problém asi nebude v čiarke lebo bez tej podmienky to všetko funguje.“ Ale bude, snad není takový problém to vyzkoušet. Bez té podmínky tam čárka je syntakticky přípustná (čárka odděluje výrazy v příkazu, var a = 1, b = 2; je stejné jako var a = 1; var a = 2;).
|
||
| 1Pupik1989 Profil |
#7 · Zasláno: 7. 9. 2014, 18:01:42
Já bych tam vůbec žádnou podmínku na kontrolu proměnné
atkSum nedával.
// ATTACKING
var playerAttack = function(){
enemy.HP -= Math.max(
0,
player.Atk() - enemy.Def
);
if(enemy.HP<1){
alert("He's dead Jim!");
}
hi();
}; |
||
|
Časová prodleva: 11 let
|
|||
0