Autor Zpráva
FAKTOR2
Profil
Potreboval by som namiesto alert(Netrafil si ho ) vložiť niečo v zmysle document.getElementById('playerHealthLevel').innerHTML ="Netrafil si ho"; Skúšal som do funkcie playerattack vložiť znovu var healthLevelBar = document.getElementById('playerHealthLevel'); alebo to zapísať ako healthLevelBar.innerHTML = ... nepomohlo to.

var hi = function() {
  var healthLevelBar = document.getElementById('playerHealthLevel');
  healthLevelBar.style.width = player.HP*10/player.h + "%";
  healthLevelBar = document.getElementById('playerHealthLevel').innerHTML = Math.round(player.HP*10/player.h) + "%";
  
  var healthLevelBar2 = document.getElementById('playerManaLevel');
  healthLevelBar2.style.width = player.Mana*10 + "%";

  var healthLevelBar1 = document.getElementById('enemyHealthLevel');
  healthLevelBar1.style.width = enemy.HP*10/enemy.h + "%";
  healthLevelBar1 = document.getElementById('enemyHealthLevel').innerHTML = Math.round(enemy.HP*10/enemy.h) + "%";
}
hi();

// PLAYER CONTROLLS


// ATTACKING
var playerAttack = function(){
  var atkSum = player.Atk() - enemy.Def;
  if (atkSum>0){ 
  remainingHP = enemy.HP - atkSum;}else{remainingHP = enemy.HP; alert("Netrafil si ho.");} 
  enemy.HP = remainingHP;
  

  if (enemy.HP<1){
    alert("He's dead Jim!");
  }  
  hi(); 
};
Fisir
Profil
Reaguji na FAKTORa2:
niečo v zmysle document.getElementById('playerHealthLevel').innerHTML ="Netrafil si ho";
Vlož tam přesně tohle, mělo by to být funkční. Jestli ne, potřebujeme víc informací. Existuje v době vykonávání té funkce element #playerHealthLevel? Píše něco chybová konzole?
FAKTOR2
Profil
Pri HTML chybová konzola ? Z elementom #playerHealthLevel pracuje neustále funkcia playerAttack ( po kliknutí na tlačítko sa zavolá funkcia a nastanú zmeny v progressbare teda v #playerHealthLevel podľa healthLevelBar.style.width = player.HP*10/player.h + "%";
Fisir
Profil
Reaguji na FAKTORa2:
Pri HTML chybová konzola ?
F12, dále se postup liší podle prohlížeče, použij Bing/Google/Seznam.
_es
Profil
FAKTOR2:
Pri HTML chybová konzola ?
„Pri JS“.

Obávam sa, že si už v tej svojej aplikácii povytváral toľko objektov funkcií a metód a pod., a to takým spôsobom, že sa v tom už nevyznáš.
FAKTOR2
Profil
HTML súbor je zvlášť a zvlášť js. súbor kde je čisto javascript.
Spravil som to takto: funguje to ale nejak oneskorene , nie presne podľa predstáv.
var hi = function() {
  var healthLevelBar = document.getElementById('playerHealthLevel');
  healthLevelBar.style.width = player.HP*10/player.h + "%";
  var alert = player.Atk() - enemy.Def;
  if (alert<1){ 
  healthLevelBar = document.getElementById('playerHealthLevel').innerHTML = "Netrafil si ho."}else{
  healthLevelBar = document.getElementById('playerHealthLevel').innerHTML = Math.round(player.HP*10/player.h) + "%";} 
  
}
hi();
Joker
Profil
FAKTOR2:

Trochu mimo téma, ale jednak není úplně chytré dávat lokálním proměnným stejné názvy jako mají standardní globální vlastnosti okna (alert) a jednak jaký smysl má toto?
healthLevelBar = document.getElementById('playerHealthLevel').innerHTML = "Netrafil si ho."

Zejména když v healthLevelBar už předtím je ten element playerHealthLevel.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: