Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
XyZy Profil * |
#1 · Zasláno: 8. 11. 2014, 10:41:32
Dobrý den, potřeboval bych trochu poradit. Mám nakreslený čtverec o rozměrech 600x600 pixelů. Ten je ohraničený 10pixelů širokým rámečkem. ted chci generovat dovnitř body, tak aby se nemohli dostat na hranice. to znamená, aby byly uvnitř čtverce 580x580px.
Používám metodu size: canvas.width / 40; drawSquare: function(x, y, size, color){ context.fillStyle = color; context.fillRect(x, y, size, size); } Jde o to, nějak od x a y odečítat těch 10 pixelů. ale nevím pořád jak. když je 10px rámeček vlevo, tak k x přičtu 10px, ale vpravo bych se zase dostal za hranice, takže tam bych těch 10px potřeboval znovu odečíst... Díky za radu |
||
juriad Profil |
Budeš generovat body v rozsahu
10 až 590 . Což je to samé jako 10 + (0 až 580 ). Obecněji: rámeček + (0 až (šířka - 2 * rámeček))
|
||
XyZy Profil * |
#3 · Zasláno: 8. 11. 2014, 10:46:01
Díky za radu. to je to co jsem potřeboval :)
|
||
Časová prodleva: 9 let
|
0