Autor Zpráva
XyZy
Profil *
Dobrý den, potřeboval bych trochu poradit. Mám nakreslený čtverec o rozměrech 600x600 pixelů. Ten je ohraničený 10pixelů širokým rámečkem. ted chci generovat dovnitř body, tak aby se nemohli dostat na hranice. to znamená, aby byly uvnitř čtverce 580x580px.
Používám metodu
size: canvas.width / 40;
drawSquare: function(x, y, size, color){
        context.fillStyle = color;
        context.fillRect(x, y, size, size);
}

Jde o to, nějak od x a y odečítat těch 10 pixelů. ale nevím pořád jak. když je 10px rámeček vlevo, tak k x přičtu 10px, ale vpravo bych se zase dostal za hranice, takže tam bych těch 10px potřeboval znovu odečíst...
Díky za radu
juriad
Profil
Budeš generovat body v rozsahu 10 až 590. Což je to samé jako 10 + (0 až 580). Obecněji: rámeček + (0 až (šířka - 2 * rámeček))
XyZy
Profil *
Díky za radu. to je to co jsem potřeboval :)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: