Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Kryvosa Profil * |
#1 · Zasláno: 12. 3. 2015, 10:34:36
Tak jsem tu zase, stále se stejným problémem. Tentokrát konkrétně:
Mám Objekt gameGrid , který funguje jako souřadnicový systém, přičemž každé políčko má podobjekty:
gameGrid[10][12].field gameGrid[10][12].building gameGrid[10][12].solider Někdy by se uživatel rozhodl postavit si dům: gameGrid[10][12].building=new Building("house","red") Building() bych potřeboval takovouto podmínku:
if(gameGrid[10][12].field.canBuild)gameGrid[10][12].field.canBuild=false else return; Nějaké návrhy, jak to udělat bez toho, abych si jako jednu z proměnných posílal do funkce buď souřadnice [10][12] nebo objekt gameGrid[10][12] ?
|
||
Kubo2 Profil |
#2 · Zasláno: 12. 3. 2015, 10:46:33
Kryvosa:
Sprav to ešte v tom kontexte, kde si vytváraš new Building() . Ak som správne pochopil, objekt Building() má predstavovať budovu, a nemá sa teda starať o to, či sa niečo dá postaviť na políčku, kde je postavená. To si musí zabezpečiť okolitá aplikácia, ktorá s objektom pracuje.
|
||
Kryvosa Profil * |
#3 · Zasláno: 12. 3. 2015, 11:10:06
Takže bych si měl přidat:
gameGrid[10][12].build=function(type,color) { if (this.field.canBuild)this.field.canBuildé=false; else return; this.building=new Building(type.color); } var mujObjekt={} mujObjekt.odkazNaSebe=mujObjekt |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0