21. září bude sraz! Od 18.00 v restauraci Tradice v Praze u Anděla
Autor Zpráva
žadatel
Profil *
Ahoj.

Vubec netusim do jake kategorie dotaz patri - moderatory prosim prip. o usmerneni...

V návaznosti na toto vlákno tvoří kamarád svůj simulátor. Postupem času se prirozene vyskytují chyby / bugy.

Jedním z nich je i to, že při prohlizeni na androidu (galaxy ace 3) se kostky vůbec nezobrazí. Proc ne? Kde / jak chybu opravit? Funguje vam to spravne pro jiný mobil nebo tablet?

PS. pokud by se chtěl někdo z programatoru zapojit do vývoje, nechť autora kontaktuje skrze jeho github. Beta testeři jsou rovněž velmi vítáni :-)
Wixi
Profil *
Na Moto G v Google Chrome to jede, nejdou tedy ovládat, ale zobrazí se a a dají se rozpohybovat těmi tlačítky pod kostkami. Viz odkaz
žadatel
Profil *
Wixi:
Díky za užitečné informace. Kdyby byl další dobrovolník ochotný důležitá data ohledně chování kostek v mobilu/tabletu poskytnout, byl bych jedině rád (a samotný autor simulátoru zajisté taktéž).

žadatel:
Jedním z nich je i to, že při prohlizeni na androidu (galaxy ace 3) se kostky vůbec nezobrazí. Proc ne? Kde / jak chybu opravit?
Ani kodérská/programátorská esa (jako např. Chamurappi) nic? :-(
Chamurappi
Profil
Reaguji na žadatele:
Ani kodérská/programátorská esa (jako např. Chamurappi) nic? :-(
WebGL je na mě příliš nízkoúrovňové a ve srovnání s jinými webovými API docela ošklivé. Mám už dlouho v plánu pochopit, jak všechny ty 3D věci fungují, ale zatím jsem se moc daleko nedostal.

Kdybych měl Rubikovu kostku skriptovat já, nejspíš bych na to šel úplně jinak – vydal bych se cestou 3D transformací v CSS, věřil bych, že budou fungovat spolehlivěji než WebGL. Ale třeba bych časem zjistil, že to nebylo dobré rozhodnutí, těžko soudit…

Kde / jak chybu opravit?
Zaměřil bych se na vymáčknutí lepší zpětné vazby z toho Androida. Takže nějaké try-catche, událost onerror, alertovat cokoliv vadného, alertovat mezistavy…

Funguje vam to spravne pro jiný mobil nebo tablet?
Na Windows Phonu 8.1 to chodí dobře. Akorát na jednotlivých kostičkách jsou občas takové drobné černé artefakty… není to zásadní vada, ale na desktopovém Exploreru 11 se mi to neděje.
žadatel
Profil *
Chamurappi:
vydal bych se cestou 3D transformací v CSS, věřil bych, že budou fungovat spolehlivěji než WebGL. Ale třeba bych časem zjistil, že to nebylo dobré rozhodnutí, těžko soudit
No jo, když WebGL zkrátka vypadá líp než canvas nebo CSS... A autor chtěl mít prostě nejhezčí kostku na webu :-) (a v době počátku svého projektu nenašel zdrojové kódy k google doodle kostce, proto se vrhl na WebGL).

Díky za zpětnou vazbu/testování na Windows Phone 8.1. Artefakty jsou mj. taktéž v řešení (dokonce jsem snad pomohl problém identifikovat odkázáním na již dříve vzniklou stejnou situaci), viz https://github.com/blonkm/rubiks-cube/issues/62.
Keeehi
Profil
Android 5 na Nexus 5. Kostičky vidím, pohybovat mi s nimi ručně nejde, kliknutím na tlačítka dole se ta kostka rozpohybuje. Potvrzují také černé artefakty.
žadatel
Profil *
Keeehi:
Děkuji pěkně, zajímavé zjištění.

Když už jsem tady, zkusím popsat ještě jeden problém (jestli je související, nevím). Na starém PC kostky nevidím v FF 38 a Chrome 23, ale vidím je v IE 11. Když spustím v FF chybovou konzoli pomocí F12, vyplivne mi to:


Error: WebGL: WebGL creation failed. rubiks.js:913:13
Error: WebGL: Refused to create ANGLE OpenGL context because of blacklisting. rubiks.js:913:90
Error: WebGL: Refused to create native OpenGL context because of blacklisting. rubiks.js:913:90
Error: WebGL: WebGL creation failed. rubiks.js:913:90
"Your browser supports WebGL, but initialization failed." rubiks.js:917:12
TypeError: gl is null rubiks.js:938:12

Mohl by mi prosím někdo říct, kde je problém nevykreslení v FF ale vykreslení v IE? Podrobnosti v angličtině.
žadatel
Profil *
Jsou prosím černé artefakty stále viditelné? Neměly by nyní.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0