Autor Zpráva
grossik
Dobrý den mám, problém s komunikací mezi Javascript a PHP, mám udělaného hada v javascriptu a nejlepší skóre ukládám na localStorage a s localStorage to přes php chci poslat do databáze, ale kód nefunguje. Teprve se učím...

<?php
include_once("db.php");
session_start();

$foo = "<script>document.write(localStorage('nejskore'));</script>";

//Pripojenie k databazi a vkladanie hodnot do nej
mysql_connect($DBhost,$DBuser,$DBheslo) or die("Chyba: Nieje mozne sa pripojit k Databaze!");
@mysql_select_db($DBname) or die("Chyba: Nieje mozne vybrat nasledujucu 
tabulku! $DBname");
{ 
mysql_query("UPDATE `users` SET `skore_snake` = '".$foo."'");
}
?>
lionel messi
grossik:
Toto ti ani fungovať nemôže. V článku http://pehapko.cz/zakladni-kurz/15-php-a-javascript nájdeš alternatívne funkčné riešenia. Ich základnou ideou je iniciovanie nového požiadavku na server.
grossik
Stále nevím... jsem začátečník
Chamurappi
Reaguji na grossika:
PHP se odehrává na serveru, JS u klienta, nelze je takto kombinovat.

nejlepší skóre ukládám na localStorage
Proč ne do cookie? Vždyť localStorage je navržený právě na věci, které nechceš posílat na server (na rozdíl od cookies).
Pokud je výsledek určený při konci hry, proč ho neodešleš rovnou třeba formulářem?

Mimochodem, jestli sestavuješ tabulku rekordů z hraní javascriptové hry, budeš mít problém s podvrženými výsledky. Vyrábíš hru typu „vymysli si větší číslo“… protože vše, co se děje u klienta (v prohlížeči), je podvrhnutelné.
grossik
Je to jen to klasický had je tam jen číslo právě probíhané hry a nejlepší skóre a to nejlepší skóre chci vždy poslat do databáze (tam už je ten hráč zaregistrovaný) a nevím jak to udělat přes cookie...
grossik
Chamurappi:
Tak už jsem to přes to cookies udělal, ale mám problém, že tam chci (do té tabulky v databázi) jen to největší číslo, ale to mi nefunguje... z 1 na 0 to nedá, ale z 2 na 1 v pohodě (když se tabulka vytvoří je nejlepší skóre 0)

include_once("db.php");
session_start();