Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Teodor Profil |
#1 · Zasláno: 26. 8. 2015, 15:04:38
Zdravim,
v JavaScriptu jsem začátečník a potřeboval bych poradit s problémem. Z PLC automatu si načítám dva stringy 'porucha' a 'ok'; potřebuji změnu barvy z černé na červenou na www stránkách automatu. našel jsem tu nějaký kód, který jsem se snažil upravit: </body> <html> <head> <title>JavaScript</title> <style> h1 {color: black;} </style> </head> <body> <script> function zmena(id) { var x = document.getElementById(id); x.style.color = "red"; } </script> <th>HLADINA:</th><th><i> :="Data_block_1".HLADINA:</i></th> </body> </html> |
||
bestik_63 Profil |
#2 · Zasláno: 26. 8. 2015, 18:53:28
ahoj,
pošli část kódu, do kterého to chceš aplikovat a my ti pomůžeme. Pokud nechápeš jak aplikovat ten příklad co jsi napsal, tak to bude určitě rychlejší :-) |
||
mimochodec Profil |
#3 · Zasláno: 27. 8. 2015, 06:20:50
Teodor:
1. Úvodní </body> tam nemá co dělat. 2. Proč se snažíš použít javascript? Nevím, jakým přesně způsobem tu informaci z PLC promítáš do html, ale myslím, že bez JS se to obejde. |
||
Teodor Profil |
#4 · Zasláno: 27. 8. 2015, 08:42:36
mimochodec:
Jestli to jde bez JS tak tím lépe. Jde o to, že Siemens má vlastní html tagy, který čte informace ze softwareu v PLC. takto je zápis: <table style="float: right;" border="2" style="border-collapse: collapse"> <tr><th>HLADINA OLEJE K-1</th><th><i> :="Data_block_1".OLEJ_HLADINA_K1:</i></th></tr> HLADINA OLEJE K-1 je Booleovská operace, která čte string (porucha,ok). Chtěl jsem JS aby se mi změnila barva z černé(ok) na červenou(porucha)... |
||
juriad Profil |
#5 · Zasláno: 27. 8. 2015, 09:02:28
Teodor:
Takže ten software nahradí na stránce :="Data_block_1".OLEJ_HLADINA_K1: za slovo porucha nebo ok ?