Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
IdemeNaHavaj Profil |
Ahoj.
ctx.drawImage(img.src, 220, 0, 220, 220); width a height na obrázok (220x220)
ctx.drawImage(img.src, 220, 0, 220, 220, img.r1, img.r2, 220, 220); |
||
juriad Profil |
O co se snažíš? Řeknu ti, co ten příkaz dělá:
vezme obrázek img.src a v něm obdélník začínající na pozici x=220 a y=0 o šířce 220 a výšce 220 a ten vykreslí do canvasu na pozici x=img.r1 a y=img.r2 o šířce 220 a výšce 220. Ty tedy vyřízneš z obrázku čtverec 220x220 a vykreslíš ho do oblasti 220x220, k žádnému škálování nedojde. V prvním případě (varianta s 5 parametry) se ti naškáluje celý obrázek img.src do obdélníku na pozici x=220 a y=0 o šířce 220 a výšce 220. |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0