Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
bobby Profil |
#1 · Zasláno: 12. 5. 2016, 16:06:02
Ahoj, jak zamezit tomu, aby se vylosovaná čísla neopakovala ? Mé dosavadný pokusy selhaly... Díky
<html> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250"> <meta name="generator" content="PSPad editor, www.pspad.com"> <title></title> </head> <body> <script> var pocet=49; var ciselnaradku=7; document.write("<table border=1></tr>"); for(i=1;i<=pocet;i++) { document.write("<td>"+i+"</td>"); if(i%ciselnaradku==0){document.write("<tr></tr>")} } document.write("</tr></table>"); var randompole=new Array(); for(i=0;i<4;i++) { randompole[i]=Math.floor(Math.random()*pocet)+1; } for(i=0;i<randompole.length;i++) {document.write(randompole[i]+" ")} </script> </body> </html> |
||
juriad Profil |
#2 · Zasláno: 12. 5. 2016, 18:48:46
Například takto:
Živá ukázka Někde si musíš pamatovat, která čísla už jsi použil. A ono docela dobře funguje to, že si napřed všechna čísla vygeneruješ, a pak je zamícháš. Pozor, na řádcích 13 a 17 jsi pomotal počáteční a koncové tagy řádku. |
||
bobby Profil |
#3 · Zasláno: 12. 5. 2016, 22:57:39
Dodělal jsem to takto:
Ještě jsem se chtěl zeptat zda by někdo pomohl s tím, aby mi to tlačítko na stránce zůstalo a já mohl stále generovat. Teď mi zmizí a musím obnovit stránku... <html> <head> <title>TODO supply a title</title> <meta charset="UTF-8"> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0"> </head> <body> <script> function gen(){ var pole = new Array(); while(pole.length<7){ var cislo=Math.floor(Math.random()*7)+1; var shoda=false; for(i=0;i<pole.length;i++){ if(pole[i]==cislo){shoda=true;break;} } if(!shoda){pole[pole.length]=cislo} }document.write(pole);} </script> <input type="submit" value="losuj" onclick="gen()"> </body> </html> |
||
Bubák Profil |
#4 · Zasláno: 12. 5. 2016, 23:38:55
Nejjednodušeji asi tak, že stránka bude odkazovat na sebe:
<script> var pole = new Array(); while(pole.length<7){ var cislo=Math.floor(Math.random()*7)+1; var shoda=false; for(i=0;i<pole.length;i++){ if(pole[i]==cislo){shoda=true;break;} } if(!shoda){pole[pole.length]=cislo} } </script> <h1>Losování</h1> <script>document.write(pole);</script> <br> <a href="losování.html">Znova</a> |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0