Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
houbín Profil |
#1 · Zasláno: 28. 11. 2016, 22:24:58
Zdravím. Mám tlačítko, pod kterým by se měl objevit text, jakmile na něj kliknu:
<button data-pozice="A3" id="stul">Tlačítko</button> <p id=zobraz"></p> <script> $(document).ready(function(){ $("button").click(function(){ var pozice = $(this).data('pozice'); $.post("demo_test_post.php", { id: pozice, }, function(data){ $("p#zobraz").append(data); }); }); }); </script> Soubor demo_test_post.php pak vypadá takto: <?php if(isset($_REQUEST['id'])) echo 'Vaše vybrané místo: '.$_REQUEST['id']; ?> Výsledek: Vaše vybrané místo: A3. Text se zobrazí po kliknutí, ale vzápětí hned zmizí. Jelikož jsem naprostý začátečník s jQuery i s AJAXem, vůbec nevím, čím to může být, popř. jestli je chyba někde úplně jinde. |
||
Tomášeek Profil |
#2 · Zasláno: 29. 11. 2016, 13:49:20
houbín:
Pravděpodobně dojde k přesměrování stránky po stisku buttonu, což je v pořádku - odešle se formulář. Každopádně, proč na vypsání statické informace potřebuješ AJAX? Neuškodilo by doučit se základy JS. <button data-pozice="A3" id="stul">Tlačítko</button> <p id="zobraz"></p> <script> document.getElementById('stul').onclick = function() { document.getElementById('zobraz').innerHTML = 'Vaše vybrané místo: ' + this.getAttribute('data-pozice'); return false; } </script> |
||
houbín Profil |
Tomášeek:
no googlil jsem tak dlouho, až jsem našel toto řešení/neřešení. jde o to, že potřebuji, aby se vypsala ona pozice stolu po kliknutí a pak s touto hodnotou potřebuji pracovat v PHP. |
||
Tomášeek Profil |
#4 · Zasláno: 29. 11. 2016, 19:26:56
houbín:
Tohle není řešení/neřešení, tohle je přesně řešení dle zadání. Tam se s tou hodnotou dále nepracuje. Kdy/kde/jak s ní potřebuješ pracovat s PHP? |
||
houbín Profil |
#5 · Zasláno: 29. 11. 2016, 20:06:22
Tomášeek: