Autor Zpráva
David11
Profil
Dá se nějak (např. pomocí <audio>, ale klidně i jnak) přehrát víc mp3 najednou? Mám např. stránku, na které je v mp3 zpřístupněno hudební CD. Jsou tam pomocí <audio> jednotlivé tracky, ale rád bych tam měl jeden "čudlík", který by přehrál všechny tracky postupně za sebou. - např. kdyby šlo do src zadat postupně src="01.mp3", "02.mp3", atd. úplně by mi to stačilo. Bohužel se mi nedaří přijít na to, jak to udělat. Můžete mi prosím někdo poradit? Diky.
T-fon
Profil
Můžeš použít např. toto
David11
Profil
T-fon:
Díky moc. Nedaří se mi ale ten příklad rozchodit... Jsem v javascriptu začátečník, tak dělám zřejmě nějakou hodně primitivní chybu - neporadil bys mi prosím co je v kódu níže špatně? (zřejmě tam vůbec nežije ta obsluha javasrcriptem - když kliknu na nějakou tu skladbu v seznamu skladeb, místo, aby se to změnilo v tom <audio>, zavolá se ta mp3, na kterou jsem klikl, jen jako obyčejný odkaz)

<HTML>
<HEAD>
  <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">
  <TITLE>Test</TITLE>
  <STYLE>BODY {font-family:arial;}
#playlist,audio{background:#666;width:400px;padding:20px;}
.active a{color:#5DB0E6;text-decoration:none;}
li a{color:#eeeedd;background:#333;padding:5px;display:block;}
li a:hover{text-decoration:none;}
  </STYLE>
 
<script>
$(document).ready(function () {
    init();
    function init(){
        var current = 0;
        var audio = $('#audio');
        var playlist = $('#playlist');
        var tracks = playlist.find('li a');
        var len = tracks.length - 1;
        audio[0].volume = .10;
        audio[0].play();
        playlist.on('click','a', function(e){
            e.preventDefault();
            link = $(this);
            current = link.parent().index();
            run(link, audio[0]);
        });
        audio[0].addEventListener('ended',function(e){
            current++;
            if(current == len){
                current = 0;
                link = playlist.find('a')[0];