Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Xaw Profil |
Zdravím,
mohl by mi někdo prosím poradit jak implementovat Geolokaci do "OpenLayers Explorer Example". Snažil jsem se přidat kódpřímo do JS i do html souboru, ale i když se objeví hláška, jestli chci zobrazit mou pozici, tak se nic nezobrazí na mapě. Věděl by někdo, kde dělám chybu? olexp.sa.min.css explorer.css olexp.sa.min.js <!DOCTYPE html> <html lang="en"> <head> <meta content="text/html;charset=utf-8" http-equiv="Content-Type"> <title>OpenLayers Explorer example</title> <link href="css/olexp.sa.min.css" rel="stylesheet" type="text/css" /> <link href="css/explorer.css" rel="stylesheet" type="text/css" /> <script src="js/olexp.sa.min.js" type="text/javascript"></script> </head> <body> <div id="explorer"></div> <script type="text/javascript"> var explorer = null; window.onload = function() { explorer = runExampleLayers('explorer', '.'); }; var runExampleLayers = function(id, examples) { var explorer = new olexp.Explorer(id); var layerosm = new ol.layer.Tile({ source: new ol.source.OSM() }); layerosm.set('name','OpenStreetMap'); var layerstm = new ol.layer.Tile({ source: new ol.source.Stamen({layer: 'watercolor'}) }); layerstm.set('name','Stamen'); var tiles = new ol.layer.Group({ layers: [layerosm, layerstm] }); tiles.set('name','Tiles'); explorer.map.addLayer(tiles); }; </script> </body> </html> |
||
Časová prodleva: 6 let
|
0