Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Ver.onika Profil * |
#1 · Zasláno: 30. 10. 2021, 23:44:16
Ahoj, mám 3 vytvořené objekty li1, li2, li3 a potřeboval bych ty objekty zachovat a uložit je všechny do proměnné all_li kde je posléze vložím pomocí appendChild do ul. Může někdo poradit? Děkuji
var ul = document . createElement ( 'ul' ) ; var li1 = document . createElement ( 'li' ) ; var li2 = document . createElement ( 'li' ) ; var li3 = document . createElement ( 'li' ) ; var all_li = li1+li2+li3 ul.appendChild(all_li) |
||
Kajman Profil |
#2 · Zasláno: 31. 10. 2021, 01:11:49
var all_li = [li1, li2, li3]; all_li.forEach(function(li){ul.appendChild(li)}); |
||
Ver.onika Profil * |
#3 · Zasláno: 31. 10. 2021, 12:26:11
Kajman:
Díky a tahle prasárna je jediná možnost? |
||
anonym_ Profil * |
#4 · Zasláno: 31. 10. 2021, 12:29:56
Ver.onika:
Co ti na tom přijde jako prasárna? Já tam taky prasárnu vidím, ale jinde. Konkrétně v tom tvoření proměnných lix a jejich skládání dohromady. |
||
Radek9 Profil |
#5 · Zasláno: 31. 10. 2021, 12:44:38
Ver.onika:
Možná zkus popsat, o co konkrétně se snažíš. Z téhle ukázky to není poznat. Jak psal anonym, už to manuální vytváření číslovaných proměnných je špatně. |
||
Ver.onika Profil * |
#6 · Zasláno: 31. 10. 2021, 12:58:40
anonym:
Ano, to je uvedeno ale pouze pro představu čeho chi docílit. |
||
Radek9 Profil |
#7 · Zasláno: 1. 11. 2021, 10:59:57
Ver.onika:
Zkus to trochu rozvést. :-) Ta představa z toho není moc jasná. Určitě to půjde lépe. |
||
Časová prodleva: 8 dní
|
|||
inocencz Profil |
#8 · Zasláno: 9. 11. 2021, 20:15:58
Ver.onika:
Skvela odpoved xD Prasarna je ten kod co jsi poslal. Pokud chces ulozit vice objektu a pak s tim nejak rozume pracovat v 90% pripadu se ukladaji do pole. Pak to pole muzes "proiterovat" a nekam je treba pripojit jak psal Kajman. Uprime tohle je cele od zacatku spatne, ale kdyz jsi vubec nepopsal o co jde musim poslat stejny jen lehce modernizovany kod: const all_li = [li1, li2, li3] all_li.forEach( li => ul.appendChild(li) ) |
||
Časová prodleva: 2 roky
|
0