Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Question Profil * |
#1 · Zasláno: 26. 12. 2004, 16:55:46
Zdravím,
skúšam dáké finty s javascriptom (so skriptami som celkovo začiatočník) a natrafil som na jeden problém (dúfam, že ho opíšem dosť názorne). Na hlavnej stránke 'index.html' mám skript pre otvorenie histórie aktualizácií do nového okna, asi takto (vynechávam nepodstatnosti): <a href="javascript:news()">história aktualizácií</a> a v externom súbore je funkcia: function news() No a problém... V tom súbore 'news.htm' mám odkazy a chcem aby tie odkazy boli smerované do okna, kde je 'index.html', čiže nie aby sa zobrazili do nového okna. Začína to asi takto, napr.: function otvorokno(subor){ Problém je teda v tom, že takýto zápis otvorí <i>súbor.htm</i> v novom okne (lebo vo 'window.open(subor)' nie je definovaný target). Lenže okno, v ktorom je otvorený 'index.html' nemá meno (target) takže odkaz neviem nasmerovať do tohto okna. Dá sa to dáko spraviť (aby odkazy z 'news.htm' smerovali do okna s 'index.html', resp. ako nastaviť meno okno v ktorom je 'index.html')? Riešením by bolo okno s 'index.html' otvoriť z iného okna, kde by sa definovalo jeho meno, ale to by som musel otvárať nové okno a celkovo to takto nechcem spraviť :-) ... Budem rád ak mi bude vedieť dakto pomôcť. Díky. (PS: Príklad, ktorý tu popisujem je na www.biowebgym.szm.sk, kliknite na odkaz '(história aktualizácii)' - otvorí sa nové okno so súborom 'news.htm', tam sú tie odkazy, ktoré chcem nasmerovať do okna s 'index.html'. Stránku som ešte neaktualizoval, takže zdrojový kód môže vyzerať trošku inak ako tu popisujem (je to zatiaľ len pracovná verzia).) (PS 2: Www.jakpsatweb.cz je super!!! :-) ) |
||
Leo Profil |
#2 · Zasláno: 26. 12. 2004, 17:10:50
Muzete vyuzit toho, ze stejne je to zavisle na JavaScriptu (to nove okno), takze v tom puvodnim nastavite oknu jmeno: