Autor Zpráva
RPG
Profil
Dobrý večer.
Chtěl bych se zeptat, jestli by se s pomocí JavaScriptu a formulářů dala naprogramovat nějaká naprosto primitivní karkulačka. Např. jenom sčítání. Šlo by to? Pokud By někdo věděl jak na to, prosil bych o nějaký srozumitelný příklad, zajímalo by mne, jak by vypadal zdrojový kód.
habendorf
Profil
Vezmeš jednu hodnotu z inputu, pak druhou, sečteš je a vypíšeš. To je celé.
RPG
Profil
habendorf
Mohl by jsi mi, prosím, napsat příklad? Jsem totiž začátečník... ale rád zkoumám. :-)
PerToon
Profil
RPG - Tumáš, hrej si. http://javascript.internet.com/math-related
RPG
Profil
Waw... ještě že mě učili tu angličtinu... PerToon - díky. :-)
peta
Profil *
RPG
www.google.com
calc javascript
2 miliony odkazu? :)
Mam takovouhle, ale neni to dodelane, nejak se mi nechtelo. Posledni jsem resil vstup z klavesnice bez nutnosti byt v psacim poli (aby to bylo co nej podobne winkalkulace), takze neco budes muset zakazat...
http://www.volny.cz/peter.mlich/x/calc3.htm
WanTo
Profil
Nejjednodušší je zavolat funkci eval(). Jako parametr zadáte, co chcete vypočítat a funkce vám vrátí výsledek.
Jinak do této funkce se dá dát kromě příkladu taky libovolý JS kód.
Takže eval("window.alert(\"ahoj\")") otevře dialogové okno.
esemeska
Profil
Je to stim pravopisem vazne takova hruza? karkulacka??? to je ceske slovo? :)
promin, ale ja myslel, ze je to kalkulacka;)
Leo
Profil
Karkulacka je nahodou pekna :-) Leo
habendorf
Profil
Karkulacka je nahodou pekna :-)

Jj, červená :o)
peta
Profil *
Leo nesouhlasim, tohle, at si pise na chat, jako i W a podobne.

Juhu - mohl bys do prikladu pridat nejakou kalkulacku, urcite by to potesilo vic lidi. Pripadne nejaky objednavkovy formulas s validaci.
Fred
Profil
Tady je jedna jednoduchá pěkná http://www.themaninblue.com/experiment/JSCalc/ nefunguje ale v ie díky omezení počtu znaků v bookmarkletech. Pokud by jsi jí ale použil ne jako bookmarklet, měla by fungovat normálně
peta
Profil *
Fred na kolik znaku jsou v IE bookmarky omezene?