Autor Zpráva
T1000
Ahoj,
mám na své stránce dlouhou novinku a chtěl bych ji zkrátit.
Takže by to mělo vypadat takto:
začátek novinky...[celý článek]
při kliknutí na celý článek by mělo "...[celý článek]" zmiznout a článek by měl normálně dál pokračovat.
A aby se dole pod tím článkem zase zobrazilo [sbalit] nebo něco takového.

Jsem úplný nováček v Javascriptu (tohle je můj první příklad), ani jsem si nečetl základy, to proto že Javascript nepotřebuju, až teď, ale myslím, že ho zase dlouho použivat nebudu.
Takže kdyby jste byli tak hodní a napsali mi ten script.
Moc děkuji
Eddie
v php by to nemohlo byt? je to ovela jednoduchsie...
Alphard
http://www.jakpsatweb.cz/javascript/priklady/skryvani-odkryvani.html
Joker
Je to vcelku jednoduché:

HTML:
<p>Krátké shrnutí příspěvku</p>
<a href="javascript:zobrazeni('prispevek1',true)">celý článek</a>
<p id="prispevek1">Toto je celý text příspěvku <a href="javascript:zobrazeni('prispevek1',false)">skrýt text</a>
</p>
<p>Krátké shrnutí druhého příspěvku</p>
<a href="javascript:zobrazeni('prispevek2',true)">celý článek</a>
<p id="prispevek2">Toto je celý text druhého příspěvku <a href="javascript:zobrazeni('prispevek2',false)">skrýt text</a>
</p>
<script type="text/javascript">
zobrazeni("prispevek1", false);
zobrazeni("prispevek2", false);
</script>

Javascript:

function prvek(jmeno) {
var obj=0;

// getElementByID - ne-IE prohlizece a nove verze IE
if(document.getElementById){
obj = document.getElementById(jmeno);
}
// document.all - stare verze IE
else if (document.all){
obj = document.all(jmeno);
}
return obj;
}

function zobrazeni(id, viditelny){
el = prvek(id);
if(el && el.style){
el.style.display = viditelny ? "block" : "none";
}
}
Joker
Pár poznámek:
- Texty příspěvků je potřeba nechat přes HTML zobrazené a potom je Javascriptem skrývat, aby to fungovalo i při vypnutém JS.