Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Majk.V Profil * |
#1 · Zasláno: 11. 2. 2007, 01:18:44
Ahoj,
mam nasledujici problem, potreboval bych, aby pri najezdu na nejaky objekt (link) mi to zmenilo dva jine a jeste prehralo zvuk (uz by to asi chtelo flash, ale stejnak:)) Prioritni je ten druhy obrazek, aby to zmenilo, kam vsude a jak to vecpat? onmouseout="MM_swapImgRestore()" onmouseover="MM_swapImage ('meneni','','grafika/obrazek-b.png',1)"> + i do onloadu ? a jak tam jeste pak vecpat "onmouseover="document.zvuk.play()" onmouseout="document.zvuk.stop()" ? Uz jsem zoufaly, diky moc ... |
||
peta Profil |
#2 · Zasláno: 11. 2. 2007, 09:38:43
Majk.V
??? tak jako neni kod (treba odkaz na kod) neni rada "aby pri najezdu na nejaky objekt" <nejaky_objekt onmouseover="akceStart()" onmouseout="akceStop()"> function akceStart() { zmen_obrazek(1,2) spust_hudbu() } function akceStop() { zmen_obrazek(2,1) nastav_zastaveni_hudby(je-li spustena vice jak 2s zastav, mene nez 2s zastav po 2 s) } |
||
Joker Profil |
#3 · Zasláno: 11. 2. 2007, 09:45:50
Majk.V
Jak radí peta, ale trochu "koncentrovaněji": Udělejte funkci a v ní můžete mít příkazů kolik chcete |
||
Majk.V Profil * |
#4 · Zasláno: 11. 2. 2007, 13:16:11
uch, to je na me moc slozite, ja jazyk JS skoro neumim .. vyznam se, co je co, ale ze bych delal vlastni, to ne : )
dobre, tady je ten zdrojak, s kterym jsem uz trosku pohl, snad kloudnym smerem: onmouseover="( (MM_swapImage('meneni1','','grafika/obrazek1-b.png',1)), (MM_swapImage(meneni2','','grafika/obrazek2-b.png',1)), (document.zvuk.play()) )" onmouseout="( (MM_swapImgRestore()), (document.zvuk.stop()) )" > funguje to, akorat je problem, ze pri vyjeti mysi jinam to vrati do puvodniho stavu jen ten obrazek2 .. obrazek1 zustava v "b" stavu |
||
Majk.V Profil * |
#5 · Zasláno: 11. 2. 2007, 13:17:29
Joker: a nemohl by jsi mi prosim te tu funkci napsat ?
takhle mam ten zdrojak hroznou snet .. a to jeste neni vse, pac jeste nefacha ten imgrestore na oba :( |
||
Majk.V Profil * |
#6 · Zasláno: 11. 2. 2007, 15:54:57
funkce je popsana (klasicky - vyhodil mi to DreamWeaver) zde:
// soubor preload.js function MM_preloadImages() { //v3.0 var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array(); var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++) if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}} } function MM_swapImgRestore() { //v3.0 var i,x,a=document.MM_sr; for(i=0;a&&i<a.length&&(x=a[i])&&x.oSrc;i++) x.src=x.oSrc; } function MM_findObj(n, d) { //v4.01 var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) { d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);} if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n]; for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers[i].document); if(!x && d.getElementById) x=d.getElementById(n); return x; } function MM_swapImage() { //v3.0 var i,j=0,x,a=MM_swapImage.arguments; document.MM_sr=new Array; for(i=0;i<(a.length-2);i+=3) if ((x=MM_findObj(a[i]))!=null){document.MM_sr[j++]=x; if(!x.oSrc) x.oSrc=x.src; x.src=a[i+2];} } a pak v samotne strance: onmouseover="((MM_swapImage('slunce','','grafika/slunce-b.png',1)),(MM _swapImage('snehulak','','grafika/snehulak-b.png',1)),(document.zvuk.p lay()))" onmouseout="((MM_swapImgRestore('snehulak','','grafika/snehulak-a.png' ,1)),(document.zvuk.stop()))"> |
||
Majk.V Profil * |
#7 · Zasláno: 11. 2. 2007, 16:13:09
tady je link primo na www
http://letni-tabor.hu.cz/test/ (vidno, ze slunce pri prvnim swapimagi preskoci ale uz se mu nechce zpatky |
||
peta Profil |
#8 · Zasláno: 11. 2. 2007, 18:02:26
Majk.V
"a nemohl by jsi mi prosim te tu funkci napsat ? " tak to fakt sory. u programovani se pocita s tim, ze z prikladu budes schopen zpracovat vlastni kod. Pokud to neumis, venuj se radeji kresleni obrazku nebo jine cinnosti, kde neni treba nastudavat a zpracovat mnozstvi udaju. jakpsatweb - javascript - priklady v podstate jsem ti to uz napsal <nejaky_objekt onmouseover="akceStart()" onmouseout="akceStop()"> function akceStart() { zmen_obrazek(1,2) spust_hudbu() } function akceStop() { zmen_obrazek(2,1) nastav_zastaveni_hudby(je-li spustena vice jak 2s zastav, mene nez 2s zastav po 2 s) } jedine, co musis udelat, dosadit si tam vlastni funkce za zmen obraze a za zvuk play. akorat ja pocitam s tim, ze zvuk musi hrat nejaky minimalni cas, protoze dochazi k tomu, ze se nestihne spustit. |
||
Majk.V Profil * |
#9 · Zasláno: 11. 2. 2007, 18:57:40
peta: diky :D
|
||
Jan Hetych Profil * |
#10 · Zasláno: 12. 2. 2007, 18:54:30
Něco podobného jsem nedávno řešil. Možná že chceš něco jako moje úvodní strana www.cubemania.profitux.cz
|
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
Majk.V Profil * |
#11 · Zasláno: 16. 2. 2007, 17:02:53
to ne, ja naopak potreboval pri najezdu na 1 href, aby mi to preklopilo 2 obrazky .. vyresil jsem to nakonec tak, ze jsem ty obrazky spojil v jeden a dal do pozadi, aby to mezi nima neprekryvalo, co nema : )
viz. www.letni-tabor.hu.cz |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0