Autor Zpráva
LPL
Profil
Narazil jsem na docela primitivni problem. Kdyz nastavim nasledujici promenou (jeste pred volanim nejake fce) a potom se to snazim pouzit uvnitr funkce, Javascript nevi, co po nem chci.

var element = document.getElementById('identifikator');

function 1{}
....
function2{
element.innerHTML = "neco";
}

Cekal bych, ze se mi priradi "neco" do document.getElementById('identifikator').innerHTML, ale nic. Delam neco spatne, nebo zkousim nesmysl??? Dik moc
Zdeněk Košťál
Profil
Zkus si var element definovat uvnitř funkce. Na Javascript sice nejsem odborník, ale pes by měl být zakopán tam.
LPL
Profil
Jo to je mi jasny, ale ja potrebuju ten samy element ve spouste funkci, proto to chci definovat jednou jako jakousi globalni promenou pro JS
ah01
Profil
LPL
nemůžeš přistupovat k elementu ve chvíli kdy není dokončeno načtení stránky
var element;

onload = function(){
element = document.getElementById('identifikator');
}
LPL
Profil
I kdyz moc nechapu proc; s tim elementem pracuju az kdyz je cela stranka nahrana, napr. kdyz odesilam formular... diky ti moc, funguje to!!
ah01
Profil
LPL
Ty s ním pracuješ ve fikcích, až když je stránka načtená. Získat na něj referenci voláním getElem. se ale pokoušíš v době, kdy načtená není.
peta
Profil
LPL
Odkaz na kod by to vyresil.
Ah01 se "nahodou" trefil, protoze je to casty problem.

Jde o to, ze HEAD tag se nacita nezavisle na BODY tagu. Pokud tam teda zacnes pracovat s necim, co jeste neexistuje, pak to samozrejme nejde.
Az je uzavren tag BODY, pak teprve muzes pristupovat k jeho obsahu. (akce window.onload v HEAD, onload parametr v BODY tagu, tag SCRIPT uvnitr BODY pod tim elementem, se kterym ma pracovat)

Taky by bylo dobre prohlednout si JS konzolu, co pise za chybu, nez polozim dotaz.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy: