Autor Zpráva
Vlao
Profil *
Jednoduché přičítání se zaokrouhlením ... dořešení problému ...

Prosím přímo o dořešení problému jsem amatér. Mám dva skripty jeden je na rolování hodnoty po setinách nahorů a dolů, při do rolování tušim čísla 1,13 nebo 0,92 či tak něco naskočí, asi šestnáct míst za čárkou což nechci, chci to zaokrouhlit, tohle umozni

.toFixed(2)
ale nedaří se mi jej aplikovat tak aby skript fungoval

pro přehlednost uvedu dva zdrojáky 1 ZDROJ je skript do ktereho chci aplikovat .toFixed(2):

a ZDROJ 2 ukazuje jak funguje .toFixed(2)

prosim o pomoc, kdo mi ukaze reseni? Diky


ZDROJ 1
---------------------------------------------------------------------- --------
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">


function cislo(){

if (event.keyCode
< 44 || event.keyCode > 57)
event.returnValue= false;}


function vypocitej(soucet1)

{

var polomer=parseFloat(document.kruh.polomer.value);
hodnota1=0.01
soucet1.polomer.value=hodnota1+parseFloat(kruh.polomer.value);

}


function vypocitam(odecet1)

{
var polomer=parseFloat(document.kruh.polomer.value);
hodnotim1=-0.01
odecet1.polomer.value=hodnotim1+parseFloat(document.kruh.polomer.value );

}

;
</SCRIPT>


<table style="border: 0px;" cellpading="0" cellspacing="0">

<FORM NAME="kruh">

<tr>
<TD ROWSPAN="2">
<INPUT TYPE="text" SIZE=5 NAME="polomer" MAXLENGTH="6" VALUE="1" onKeyPress="cislo()";>
</TD>


<td valign="top" style="width: 0 px; height: 0 px; font-size: 0 px;">
<INPUT TYPE="button" VALUE="é" ONCLICK="vypocitej(this.form)" id="calc1" style="width: 14px; height: 14px; font-family:'Wingdings';font-size:7px;" value="Wide button">
</td>
</TR>

<tr>
<td COLSPAN="2" valign="top" style="width: 0 px; height: 0 px; font-size: 0 px;">
<INPUT TYPE="button" VALUE="â" ONCLICK="vypocitam(this.form)" id="calc1" style="width: 14px; height: 14px; font-family:'Wingdings';font-size:7px" value="Wide button">
</td>
</tr>

</form>
</table>

</form>

---------------------------------------------------------------------- --------