Autor Zpráva
Scorpio
Profil *
Ahoj, upravil jsem jeden script na kalendář na to, abych jím zpoholdnil vybírání datumu na rezervaci. Nemám vůbec žádný problém v Opeře, IE i chromu, akorád ve FireFoxu ten onclick při volání f-ce na datumu nějak nefunguje.

http://hasia.cz/bonaparte/casti/kalendar/pokus.php

Potřebuju, aby to bylo optimalizováno pro všechny prohlížeče, tak prosím v čem je chyba?
Miloš
Profil
document.all a Firefox?
Respektive document.all a javascript?
xerno
Profil *
Scorpio
No, jestli chceš, aby to bylo snadno přístupné opravdu pro všechny, nastav tam kódování. U sebe ve firefoxu ho mám schválně vypnuté právě kvůli takovým nedodělkům na mém webu...
Jinak koukám na ten script a nevím, zatím chybu nemůžu najít...
Miloš
Profil
xerno
chybu nemůžu najít
Nejsem odborník na js, ani nejsem programátor.
Přesto – jestliže ve scriptu vidím metodu (nebo jak se tomu nadáve) document.all, musím se podívat, zda se pouze testuje její přítomnost pro případné větvení kódu (if (document.all)).
V opačném případě je to imho použití této metody.

Více třeba viz http://www.jakpsatweb.cz/clanky/kousek-dom.html
xerno
Profil *
Miloš
Sry, to jsem si nevšim, příště si dám pozor :)
Chamurappi
Profil
Reaguji na Miloše:
V tom není žádný problém, Mozilla umí document.all už dávno. V quirku.


Reaguji na Scorpio:
Měl jsi ladit průběžně ve vícero prohlížečích, minimálně v Exploreru a v Mozille. Teď bude záplatování pracnější.
1) Mozilla nepodporuje atributy „for“ a „event“ na elementu <script>, takže obsah elementu <script for=window event=onload> musíš přiřadit do události jinak: window.onload = function() { … sem s ním … };
2) Mozilla nepodporuje vlastnost innerText, zkopíruj si záplatu.
3) Mozilla nedovoluje pracovat s elementy se stejným ID jako s polem (to je případ „calDateText“ a „calDateText2“). Na to ti žádný triviální lék nedám.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.