Autor Zpráva
Skynet
Profil
Ahojky, předem jsem v tom začátečník, nemohli by jste mi s tímhle problémem pomoci? Určitě přece musí jít spustit script v tolik a tolik hodin a pak zase vypnout. Na Jakpsatweb jsem našel jen prostě odpočítávání času, ale nikde se to netýkalo denního času jako takového, nemůže se to nějak propojit? Díky za případné rady...
Leo
Profil
JavaScript bezi v prohlizeci, takze byste ho musel mit porad zapnuty (a v nem porad stejnou stranku), pokud se ma skript v danou hodinu poustet a v urcitou pustit. Leo
peta
Profil *
Skynet: presne, jak rika Leo. JS je program prohlizece. Kdyz vypnes prohlizes, vypnes vsechny scripty.

Takze budu predpokladat, prohlizec zaply, v nem mas spusteny script, ktery ti v nejaky cas pusti jinou cas scriptu.
http://www.jakpsatweb.cz/javascript/priklady/index.html#cas
Zjistim si aktualni cas: (priklad hodiny JS)

function akce1()
var datum = new Date();
a=datum.getHours();
b=datum.getSeconds();
a porovnam s nastavenou hodnotou
c=14;
d=30;
if (a==c && b==d) {spust2()}

a toto cely dam do hodin
// --- hodiny ---
var timerID = null;
var tspeed = 150;

function hodiny()
{
clearTimeout(timerID)
akce1();
timerID=window.setTimeout("hodiny()", tspeed);
}

To cely umistim mezi HEAD
a hodiny dam do
<BODY onload="hodiny()">
<h2>Budicek</h2>
</BODY>

Zajimave jsou take priklady na javascript.sk , ale je to pro netscape, tak nekdy treba umet upravit.
peta
Profil *
Jo, tspeed, tobe bude stacit 999 (nebo 1000 jako jedna sekunda)
Skynet
Profil
Moc díky za pomoc, ale ehm... já jsem tam jaksi říkal že jsem začátečník, takže tohle je pro mě Španělská vesnice, ale dobrý, chápu, nic není zadarmo. Prostě jsem chtěl nějaký pohybující se hvězdičky spustit příchodem třeba osmé hodiny a ráno to zase vypnout, ale to je asi blbost, ale i tak díky za snahu.
Leo
Profil
No pak je nepotrebujete mit pusteny celou tu dobu, ale jen mezi 8 a ranem, tak proste v JS zjistite, co ma nastevnik na pc za cas a bude je zobrazite nebo ne, Leo
peta
Profil *