Autor Zpráva
hardlorenz
Profil
Potřebuju v redakčním systému zobrazovat články, jsou rozdělené na dvě části, první část(úvodník) by byl stále zobrazen a odkazem(případně tlačítkem, obrázkem) by se mi zobrazovala druhá část článku.
Něco se mi podařilo vytvořit: jQuery zkoušečka. Chtěl bych ještě zařídit, aby se měnil text odkazu v závislosti na stavu druhé části článku (pokračuj X skrýt). Bylo by ještě dobré, aby byl zobrazen pouze jeden článek s oběma částmi a když bych chtěl číst další článek, u ostatních by byl pouze úvodník.
Jsem v jQuery začátečník takže uvítám všechny rady jak to udělat. Díky. PS.: klidně posílejte upravený kód z jQuery zkoušečky, stačí po úpravě kódu a spuštění zkopírovat link.
habendorf
Profil
Osobně bych na takovou prkotinu vůbec jQuery netahal. Ale možná ho používáš kvůli něčemu jinému, nevím.
hardlorenz
Profil
Osobně bych na takovou prkotinu vůbec jQuery netahal. Ale možná ho používáš kvůli něčemu jinému, nevím.
no já se chystám s jQuery dělat v tom redakčním systému mnohem víc věcí. Potřebuju trošku nakopnout no... mě se zdá jQuery jako skvělávěc, která usnadní mnoho věcí, samotnej JavaScript je takovej neohrabanej
srigi
Profil
hardlorenz
Tak som zvedavy co na to povies:
  $(function(){
    $('a.zbytek').click(function(){
      if ($(this).next('.text2').css('display') == 'none') {
        $('.text2:visible').slideUp('normal', function(){
          $(this).prev('a').html('cist dale');
        });

        $(this).next('.text2').slideDown('normal', function(){
          $(this).prev('a').html('sbalit');
        });

      } else {
        $(this).next('.text2').slideUp('normal', function(){
          $(this).prev('a').html('cist dale');
        });
      }
    });
  });

BTW ta skusacka je genialna, kod som sice vymyslel doma v Notepad++, ale v praci som sa pokusal co-to nakodit a prislo mi to strasne super. Keby kazdy co sem postuje otazky, poskytol taketo nastroje,...

Enjoy code.
hardlorenz
Profil
srigi: