| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| joshua Profil * |
#1 · Zasláno: 17. 5. 2009, 23:10:22
zdravim, zacal jsem delat v canvasu, nevite mi pomoct, jak mam udelat 3d grafiku? nejakej jednoduchej postup, typy, jak se to dela ....
http://www.nihilogic.dk/labs/canvas3dtexture_0.2/ ... nevite, jak na to? dekuji ... |
||
| peta Profil |
#2 · Zasláno: 18. 5. 2009, 15:24:32
ten priklad ti nefunguje?
V JS 3d grafika, ztrata casu, zkus Javu, Flash, SVG a jine. Takhle, neumim si predstavit, k cemu by v JS byla 3d grafika. Nekde jsem mel odkaz na 3d hru, ale to bylo delano jinak http://www.freegames.uk.eu.org/ * 3D Racing * 3D Helicopter # ajaxian.com # www.kawa.net 3D # wxs.ca 3D # wxs.ca 3D # www.uselesspickles.com 3D # fi.bemmu.com 3D # www.speich.net 3D |
||
| joshua Profil * |
#3 · Zasláno: 18. 5. 2009, 23:21:52
1.) netvrdim, ze mi ten priklad nefunguje
2.) mne by zajimal javascript, ne flash, Java, ani SVG, nevite nekto, jak na to? 3.) diiik |
||
|
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
| peta Profil |
#4 · Zasláno: 21. 5. 2009, 11:44:12
Jak myslis. JS je ovsem ztrata casu z toho duvodu, ze pro to nema optimalizovane nastroje. Spousta tech scriptu, co jsem ti dal na ne odkazy strasne poskubava a to mam docela vykonny stroj. SVG, Java, Flash je na to primo delane.
Soucasne jsem chtel rici, ze se ptas na spatnem foru. Je treba se zeptat na foru tvurce, kde najdes min. 1 cloveka, ktery to pouzil. Tady spis 0, pac je to ztrata casu. jak se to dela? Pouzivaji se mat/fyz rovnice pro zobrazeni objektu v prostoru a jeho pohyb 2D rotace kruhu x = x0 + r*cos(alfa); y = y0 + r*sin(alfa); rotace do elipsy x = x0 + r1*cos(alfa); y = y0 + r2*sin(alfa); 3D x = x0 + r * cos(theta) * sin(phi); y = y0 + r * sin(theta) * sin(phi); z = z0 + r * cos(phi); sin, cos jsou pomae funkce, takze se to resi trosku jinak a optimalizovany soft ma uz predefinovane tabulky sin/cos, aby to nemusel dopocitavat. zbytek najdes na google nebo u autora programu na jeho foru. js jako jinymi slovy, spatne forum na dotaz na konkretni soft. To je muj nazor. |
||
| Bubák Profil |
#5 · Zasláno: 21. 5. 2009, 12:18:16
„typy, jak se to dela ....“
Můžu ti dát tip: http://zdrojak.root.cz/vyhledavani/?qs=pseudo+3D&kde%5Bclanek%5D=1&diac=1&sort=0&search.x=11&search.y=16 Pravděpodobně bude další pokračování, zatím vyšlo: http://zdrojak.root.cz/clanky/pseudo-3d-hry-v-html5-canvasu-s-raycastingem/ http://zdrojak.root.cz/clanky/optimalizujeme-pseudo-3d-hru-v-html5-canvasu/ http://zdrojak.root.cz/clanky/objekty-do-pseudo-3d-hry-v-html5-canvasu/ |
||
| joshua Profil * |
#6 · Zasláno: 22. 5. 2009, 15:37:58
no tak s tou 3d grafikou jsem se trochu pohral, udelal jsem zaklad a vzniklo mi tohle:
http://www.phpskripty.wz.cz/ (da se to otacet; kod jsem trochu zkratil) jeste tam treba dodelat textury, prekryvani, stiny, vyplne.... - jestli to delam spatne, reknete mi.... - nefunguje mi to v IE.... nevite, jak se to tam da spojazdnit? |
||
|
Časová prodleva: 16 let
|
|||
0