Autor Zpráva
123
Profil *
Chtěl bych udělat wysiwyg textový editor na svém diskusním fóru. A potřebuju do toho wysiwyg textu vkládat obrázky zadávané uživateli.

Vypsadalo by to asi takto:
zmáčknu tlačítko "vložit obrázek" a objeví se mi kolonka s výzvou na vložení URL obrázku, vložím URL, kliknu na OK, a zobrazí se mi obrázek uvnitř právě psaného textu

Jsem uplný amatér a nevím, co s tím.

Moderátor Chamurappi: Příště nepiš titulek velkými písmeny!
AM_
Profil
Chtěl bych udělat wysiwyg textový editor
Pokud jsi v JS začátečník, tak nevěř tomu, že za rozumnou dobu napíšeš alespoň trochu funkční. Lepší bude použít již existující - např. TinyMCE, který podporuje i vkládání obrázků (obrázky ale umí vložit jen z URL nebo předem definovaného seznamu, upload skript mu musíš dopsat - nebo možná by se dal někde jako modul stáhnout).
123
Profil *
„Chtěl bych udělat wysiwyg textový editor“
"Pokud jsi v JS začátečník, tak nevěř tomu, že za rozumnou dobu napíšeš alespoň trochu funkční. Lepší bude použít již existující"

Ale já nevytvářím žádný megalománský projekt. Potřebuji vytvořit jen velmi jednoduchý editor. Vždyť ho mám už téměř hotový. Má jenom 3KB. Podporuje funkce: zpět, opakovat, tučné písmo, kurzíva, podtržené, zrušit formátování, vkládání smajlíků.

Nyní potřebuji už jenom jediné 2 věci, se kterými jsem si nevěděl rady:
- vložení obrázku, který zadá uživatel
- přepínání mezi wysiwyg a html módem
123
Profil *
Jo ještě jsem chtěl dodělat 3. funkci- hlasování. (tu jsem ani v žádném textovém editoru neviděl)
A pak už to bude opravdu hotové.
123
Profil *
Vkládání obrázků jsem už vyřešil. Teď ještě to hlasování.
lukasrrr1
Profil *
no a jak si to teda vyresil?? popripade nechces to co si napsal poskytnout ostatnim??

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.