Autor Zpráva
Zechy
Profil
A už zase otravuji :). Ale mám jaksi takový problém, vytvořil jsem si skriptík na úpravu stránek, problém je v tom, že místo toho aby se zapsalo to co se zapsat má, tak se zapíše jen 111, při prvním pokusu 11 :).
<?php
define ("KONTAKT", "../stranky/kontakt.html");
	if (file_exists(KONTAKT)){
		$soubor = fopen(KONTAKT, "r+");
	}
fwrite ($soubor, 'text');
?>


Toto je můj vyprodukovaný kod.
Yur4Y
Profil
Prečo nepoužívate funkciu file_put_contents, s ktorou sa narába trošku ľahšie?
Zechy
Profil
Yur4Y
Možná proto, že jsem začátečník? :). Já se zatim snažim nějak využít to co jsem se pokusil naučit na linuxsoft.cz :).
MCKAY
Profil
Zechy:
Zkoušel jsem vámi vytvořený kód spustit u sebe na locahostu (se svými vlastními soubory). Překvapivě mi to funguje tak jak má. Takže bych zkontroloval, jestli máte oprávnění do souboru zapisovat (vím, že to může být ptákovina, když něco řeším já, dějí se ještě zajímavější věci:-), takže bych to minimálně otestoval).

Nebo potom druhou možností bude to, že někde je chyba u vás (jako třeba to, že spouštíte jiný soubor, než ten do kterého zapisujete, uložil jste obsah tohoto kódu do souboru, jehož originální podoba byla nepozměněná přesunuta jinam, nebo tak něco).
Zechy
Profil
MCKAY
Ehm, no s jistotou můžu říct, že zapisuji tam kam mám :). Ale tu poslední závorku jsem nějak nepochopil :-x.

A to vykaní si klidně nechte, mě zní líp když mi lidi tykaj. Vždyt nemám ještě ani 15 let =).
MCKAY
Profil
Zechy:
A máš tedy povolení zapisovat? (respektive, zkoušíš to na localhostu, nebo na ostrém serveru) ?
Zechy
Profil
MCKAY
Zkoušim to na už na hostingu, ale CHMOD mám nastavený na 777, čili zapisovat můžu :).
MCKAY
Profil
Zechy:
Chce to evidentně experimentovat, zkus třeba měnit deskriptor (to je to v jakém módu se zapisuje do souboru (tedy u tebe r+)). Bohužel mě nenapadá žádné logické vysvětlení, proto, proč se zapisují jedničky.