Autor Zpráva
Astrin
Profil *
Ahoj,
prosim vás, kde bych našel kousek kódu, který by mi pomohl s následujícím problémem:

Mám formulář, kde se zadává jméno, email a text zprávy. Každé pole má předvyplněnou hodnotu pro odlišení, jelikož nejsou nijak jinak označena/odlišena. Potřeboval bych tedy po kliknutí myší do každého pole jeho původní obsah vymazat. V tomto případě bych potřeboval i nějakou radu zkušenějších, protože když někdo začne vyplňovat formulář a pak omylem klikne vedle a následně zpět - celá jeho doposud vepsaná část se opět vymaže... a to je nežádoucí. Při nejhorším bych to ale akceptoval... V případě pole, do kterého se vkládá email, bych potřeboval pole místo vymazání pouze nahradit... Například pole s obsahem "Zde zadejte svůj email" bych po kliknutí chtěl vyměnit za obsah se znakem zavynáče "@"... V PHP jsem začátečník, dokážu si script jen lehce upravit k obrazu svému. Kdybyste někdo věděl o stránce s kódem a nejlépe i příkladem, moc by mi to pomohlo.

Prošel jsem kurzem základů PHP a matně si pamatuji, že tato informace patřila k těm jednodušším, je mi tedy záhadou, proč už marně hodinku a půl googluji a nemohu najít ani nic podobného... :(

Díky
panther
Profil
Astrin:
toto nemá s PHP nic společného. Navíc, se to tu několikrát řešilo.
fos4
Profil
<input type="text" onclick="if(!this.__click) {this.__click = true;this.value = ''}">
</input>
panther
Profil
fos4:
</input>
co to je?
Astrin
Profil *
fos4: díky, hned vyzkouším
panther: aha :) omlouvám se, budu rád, když mi napíšeš pár odkazů, opravdu se mi to nepodařilo najít - nikde
panther
Profil
Astrin:
opravdu se mi to nepodařilo najít - nikde
hledáš špatně :-)

Například tady, jsou tam i odkazy na další vlákna v rámci diskuse.
Astrin
Profil *
<input ... /> je jasný, ale trošku mě zaráží lichý počet uvozovek a vlastně nevím kam pak zadat oba obsahy pole...
Astrin
Profil *
OK, díky moc, budu to tedy řešit už dále někde tam :)
panther
Profil
Astrin:
ale trošku mě zaráží lichý počet uvozovek