Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
oben Profil |
Caute. Predem bych se chtel omluvit pokud to patri do sekce javascript.
Tvorim takou mini gamesku a udelal jsem si tabulku items(itemid, userid, name, attack, defence, image) Vypis zbrani, ktere ma dana osoba funguje skvele jenze bych chtel udelat inventar napriklad: - max predmetu 20 - a presouvani z inventare na osobu Premyslel jsem o dalsi tabulce activeitems kde by kazdy mel podle id aktivni predmety na sobe a pridavalo by to treba attack a defense do tabulky users. Problem je v tom, ze netusim jak se dela s javascriptem a php aby se tabulka users(id,name,hp,attack,defense) prizpusobila activeitems Prosim o radu. Predem dekuji Moderátor Chamurappi: Tvůj projev je špatně srozumitelný, piš prosím s diakritikou.
|
||
Nox Profil |
#2 · Zasláno: 26. 1. 2010, 17:16:58 · Upravil/a: Nox
Chtělo by to asi mít víc prostudované a prozkoušené základy
JavaScript se tu nijak nepoužije, ten slouží k jiným účelům Vyplňovat vlastnosti předmětu pro každou instanci předmětu v inventáři není výhodné Lepší je mít - tabulku kde budeš mít uvedeny parametry předmětů - tabulku kde budeš mít uloženo které a kolik předmětů hráč má...případně vlastnosti, které se ke konkrétnímu předmětu vážou (např.stav (opotřebení), počet (šípy, svitky)*), tudíž v základní variantě pouze id osoby, id předmětu....přesun do inventáře jiného hráče provedeš pak jednoduše změnou hodnoty id osoby Potom taky budeš moct jednoduše globálně měnit vlastnosti předmětů....napadá mě, že vlastně nevím jak's plánoval přidání záznamu ke hráči, když třeba vezme brnění tak odkud se vezmou jeho vlastnosti, co se pak zapíšou do tabulky do sloupců defense atd. ...tak to prostě nepůjde *) byl to sice příklad, ale napíši tu projistotu ještě to, že tyto konkrétní vlastnosti (které jsou ale běžné tak se o tom zmíním) se moc neslučují, resp. můžeš mít v této tabulce meč - 3x 100%, jenže kdybys na tom řádku změnil stav na 95%, tak by se opotřebily oba meče, tudíž bys v té chvíli musel záznam rozdělit na 2x 100% a 1x95%... pak je dobrý promyslet jestli toto zpracování stojí za snížení počtu záznamů, které by nemuselo být v praxi tak významné...ale možná stálo Něco k inventáři je taky tady: http://buildingbrowsergames.com/tutorials/ |
||
oben Profil |
#3 · Zasláno: 26. 1. 2010, 17:32:42
Ja myslel jakoze vezmu predmet a pretahnu ho to pole u osoby a dostanu zivoty
|
||
Majkl578 Profil |
#4 · Zasláno: 26. 1. 2010, 17:38:15
Co použít jQuery UI - Droppable?
|
||
AM_ Profil |
#5 · Zasláno: 26. 1. 2010, 17:40:31
oben:
„Ja myslel jakoze vezmu predmet a pretahnu ho to pole u osoby“ takže drag&drop? a to zvládáš? nebylo by jednodušší jej přesunout (nebo použít) třeba jen kliknutím? „a dostanu zivoty“ to už není takový problém, ne, jakmile hráč předmět přesune mezi aktivní, provedeš mimo přesun ještě nějakou akci, třeba mu přičteš životy. Opravdu není moc rozumět, na co se ptáš. |
||
oben Profil |
#6 · Zasláno: 26. 1. 2010, 17:54:44
AM:
Jo premyslel jsem o moznosti ze by hrac mel 20 predmetu a kliknutim aktivoval na sebe treba mec. A aktivovane by meli zeleny border. Jenze nevim jak i tohle udelat |
||
AM_ Profil |
#7 · Zasláno: 26. 1. 2010, 18:12:26
Kliknutí na předmět v inventáři - odkaz (třeba remove.php?item=15) - přemístí předmět do batohu
Kliknutí na předmět v batohu - odkaz (add.php?item=123) - přemístí předmět do inventáře Zelený border: <div style="border:2px solid green">...</div> |
||
Nox Profil |
#8 · Zasláno: 26. 1. 2010, 18:15:17
Když upravíš databázi jak jsem psal, tak to problém nebude... 2. tabulka bude mít id_user, id_item, active (boolean)
a předměty vytáhneš pomocí JOINU a pak už jen při výpisu když bude mít active=1 tak připíšeš do tagu třídu Kliknutí klidně může být čistě html/php, kliknutí přesměruje na skript co vykoná akci a vrátí se zpět, případně tedy načte stejnou stránku ale před vytvářením vlastní stránky se provede žádaná akce, příp. víc kůl řešení pomocí AJAXu |
||
oben Profil |
#9 · Zasláno: 26. 1. 2010, 19:17:29
Dobře dík všem. Skusím a pozdějí dam vědět.
|
||
Časová prodleva: 14 let
|
0