Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
ondrej16556 Profil |
#1 · Zasláno: 6. 2. 2010, 08:55:18
Poradili by ste mi ako obmedziť vstup neregistrovanému užívateľovi do danej časti?
Som len začiatočník Hľadal som aj v googli. |
||
WertriK Profil |
#2 · Zasláno: 6. 2. 2010, 09:06:17
Český google je asi lepší nebo co ...
|
||
SwimX Profil |
#3 · Zasláno: 6. 2. 2010, 10:11:45
ondrej16556:
Registraci a myslím i přihlašování máme zde v Nejčastější potíže s PHP používají se sessions, takže na začátku každé stránky bude podmínka, pokud sessiona['neco'] neexistuje vypíšu: Nemáš práva, jinak zbytek stránky. |
||
ondrej16556 Profil |
#4 · Zasláno: 6. 2. 2010, 14:38:08 · Upravil/a: ondrej16556
WertriK: