Autor Zpráva
TomasJ
Profil
Dobrý den.

Nejsem zrovna začátečník, ale něco se mi občas taky nepovede.
A proto píšu o radu.
Potřeboval jsem si udělat Download souborů, pomocí proměnné(ID) např.
www.adresa.cz/download.php?id=2 , nebo samotnou stránku, kde by byly vypsány soubory, a po kliknutí na některý, by se začal stahovat (já osobně mám radši variantu tuto z důvodu zabezpečení, které je pro mě touto cestou jednodušší):

<form method="post" action="download.php"> 
<input type="radio" name="id" value="1">Soubor 1<br>
<input type="radio" name="id" value="2">Soubor 2<br>
<input type="hidden" name="prava" value="ano">
<input type="submit" value="Stáhnout">
</form>


stránka download.php(u ní mám problém)

mám např.
<?php
if($_POST['prava']=="ano" && $id>0) //zkontroluji, zda ma uzivatel prava, a ID souboru neni mensi nez 0
{
....
}

tady bych potřeboval otevřít soubor a jeho obsah bych chtěl vložit do arraye...
Soubor se jmenuje, dejme tomu paths.txt a obsah by vypadal nějak takto:

"cesta_k_souboru_1.mp3",
"cesta_k_souboru_2.mp3"


Jednoduše bych potřeboval obsah vložit do arraye tak aby vypadal array takto:
$cesty = Array("cesta_k_souboru_1.mp3","cesta_k_souboru_2.mp3");


stačilo by aby platilo, že
$cesty[0] == "cesta_k_souboru_1.mp3"
a
$cesty[1] == "cesta_k_souboru_2.mp3"

Dále jsem k tomu potřeboval přiřadit jména a to by byl soubor names.txt a vypadal by obdobně
jako ten paths.txt ale místo adres k souborům by byly názvy ... jakože:

"jmeno souboru 1",
"jmeno souboru 2"


Ty názvy bych si ale zvládl přiřadit...
Snad jste pochopili co mám na mysli a předem děkuji za vyřešení tohoto mého problému.
Raňajka
Profil *
Snad tě nakopnu. Obsah souboru example.txt:
prvni_soubor_nazev.mp3,druhy_soubor_nazev.mp3
$soubory_pole = explode(',', file_get_contents('example.txt'));

$soubory_pole nyní obsahují názvy souborů. $soubory_pole[0] = prvni_soubor_nazev.mp3, $soubory_pole[1] = druhy_soubor_nazev.mp3.
Joker
Profil
file() - načte soubor po řádcích do pole.
TomasJ
Profil