Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
blizzboz Profil |
#1 · Zasláno: 22. 2. 2010, 14:52:14
Dá sa nejako zariadiť aby keď prečítam mail a potvrdím že som ho prečítal aby sa klientovi automaticky odoslal mail o potvrdení.
Pracujem na jednej aplikácii kde bola v zadaní takáto požiadavka: Ďalším krokom bude možnosť: ODOSLAŤ Po odoslaní zásielky, táto príde mailom na našu emailovú adresu. Dispečer ju až po skontrolovaní potvrdí prijatím rovnako ako je to v Outlooku: požadovanie o prijatí správy. Týmto dispečerovým potvrdením o prijatí správy príde odosielateľovi objednávky na základe jeho mailovej adresy uvedenej v objednávke, automatická odpoveď s týmto textom: (... znenie textu ...) Je táto požiadavka vôbec technicky realizovateľná? Ešte som sa s takouto špecifickou požiadavkou nikdy nestretol. |
||
AM_ Profil |
#2 · Zasláno: 22. 2. 2010, 16:38:35
To, že e-mail má po přečtení odeslat odesílateli potvrzení, se tuším definuje v hlavičce mailu, ale pouze jako informace "přečteno". nevím, že by na potvrzení šla obecně připojit vlastní e-mailová zpráva; dispečer by musel používat klienta (možná bys takového klienta musel sám napsat), který by toto uměl.
|
||
blizzboz Profil |
#3 · Zasláno: 22. 2. 2010, 22:42:09 · Upravil/a: blizzboz
AM:
jj dík takže sa to nedá... spravím im teda admin. rozhranie so zoznam objednávok a dispečer to bude potvrdzovať priamo cez to rozhranie |
||
Časová prodleva: 14 let
|
0