Autor Zpráva
kernel252
Profil
Čaute... Potrebujem pomoc. Potrebujem vlastný čas do hry 3x zrýchlený (niečo také ako TheCrims) ale aby bežal na serveri ale nie v prehliadači.
Ďakujem.
ShiraNai7
Profil
$cas = time()*3;
?
kernel252
Profil
ale aby to fungovalo na serveri... teda tak napr. je niekto vo vazeni a aby ho to potom pustilo bez toho aby nebol prihlaseny
kernel252
Profil
ShiraNai7:
$cas = time()*3;
>
?
ale s tym si mi nepomohol...
Nox
Profil
kernel252:
Jsem si docela jistý že se pouze snažíš upravit nějaké hotové řešení, ale nemáš ani základní znalosti, to se pak radí obtížně a spíš se obrať na autora...

Pokud děláš něco vlastního, tak jak píše ShiraNai7 si zaveď konstantu kterou budeš násobit časy...
kernel252
Profil
Hahaha že nemám základy... xD
kernel252
Profil
Už som to skúšal a aj to mám ale potrebujem spraviť aby bežalo na server. Ak vieš čo je to...
Sirius
Profil
Jak běžel na serveru? To chceš jako server donutit, aby na něm běžel čas třikrát rychleji?
Mikeses
Profil
ja myslel ze se zde resi problematika tykajici se webu, a ne pluginy na herni server zda som dobre pochopil, este k tomu vubec nevi "vo co go" ...
kernel252
Profil
Sirius:
Aby to išlo na serveri a nie v prehliadači
WanTo
Profil
kernel252:
S tímhle ti tu těžko někdo poradí. Není zrychlený čas jako zrychlený čas, time()*3 může fungovat a taky nemusí, záleží na tom, jak je tvoje aplikace naprogramovaná, jestli využívá pro práci s časem procedury MySQL a podobně. Asi ti nezbyde nic jiného, než prostudovat kód nebo se vážně zeptat autora, jak ti radí Nox (nic ve zlém, ale dle tvých příspěvků nepředpokládám, že bys byl autorem ty).
kernel252
Profil
Som autorom ja !
Nox
Profil
kernel252:
Hahaha že nemám základy... xD
Zatím si nepřesvědčil o opaku ;-)

Aspoň se pokus rozumně formulovat co chceš

Čas na serveru nezměníš, ale rozhodně můžeš (a na to se mělo myslet už dávno při vytváření té hry) změnit rychlost s jakou čas ubíhá z pohledu hry....pak se musí plynutí násobit tvou konstantou a

Navíc pokud nemáš nějaké spešl řešení, tak script proběhne jen v momentu, kdy si někdo vyžádá stránku, případně cronem, ale bez toho, aby se poslal request na nějakou stránku, se nic neprovede.
To tvoje vězení lze udělat tak, že jakmile si někdo bude chtít načtíst stránku, script se podívá kdo má být všechno puštěný z vězení a provede to...ale to je úplně něco jiného než na co se ptáš, a jak říkám - pochybuji o těch základech

V tomto momentě fakt nevím jak poradit
kernel252
Profil
Ale ja potrebujem spravit to ze on nieje na stranke. Napr. ze on je vo vazeni a pusti ho bez toho aby nebol online.

Moderátor Majkl578: Tvůj projev je špatně srozumitelný, piš prosím s diakritikou.
Nox
Profil
kernel252:
Je to vůbec potřeba? Nestačí ho pustit až někdo bude potřebovat vědět, jestli je puštěný nebo ne?
kernel252
Profil
Ale neviem ako na to.
WanTo
Profil
kernel252:
Tak tu nebreč a snaž se trochu. Nebo alespoň napiš, jak máš teďka tu hru řešenou a jakým způsobem hra pracuje s časem, do té doby ti těžko někdo pomůže.
Alphard
Profil
kernel252:
Je to o matematice. Když někoho zavřete v reálním čase X a má být zavřený na (relativní) dobu m, s tím, že koeficient k reálnému času je k, pak reálný čas Y, kdy má být propuštěn, je: Y = X + k*m. Čas Y lze pak snadno porovnat, if(Y < now).
radvis
Profil *
Tak to nedělej v hp a udělej to v jQury nebo js:) a můžeš tam dát i odpočítávání :) a z vězení se dostane i když nebude online:).
DoubleThink
Profil *
kernel252:
Zdá se, že normální rady nejsi ochoten akceptovat.
Nezbude ti tedy, než rozmístit kolem hráče dostatečné množství hmoty. Pár tisíc Sluncí by mohlo stačit. Pak jeho čas poběží pomaleji a relativně k tomu čas na serveru rychleji.

To, co se ti už několik lidí snaží vysvětlit je, že HTTP komunikace není kontinuální, a nemusí tak být kontinuální ani počítání událostí na serveru. Kočka není ani mrtvá ani živá, dokud se Schrödinger nepodívá do krabice. Vězně můžeš pustit, až bude jeho svoboda někoho zajímat . A do rovnice porovnání času si v tu chvíli dosaď koeficienty podle chuti.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0