Autor Zpráva
levap
Profil
Jsem začátečník a do tvorby www stránek se zase moc nepletu. Je mi 67 let a po krachu bývalého podniku mě spolupracovníci požádali o stránky protože začali podnikat. Jelikož jsem sám, zemřela mi žena, tak jsem to přivítal jako zábavu a trochu výzvu. Výsledkem jsou stránky www.jhprofi.cz . Nic moc ale kamarádům stačí. Nyní další spolupracovník který se o tom dozvěděl chce také. Řekl jsem když mu stačí takové podobné tak ano, mám zábavu. Ale on tam potřebuje objednávku a chtěl by ji formou formuláře. Prohledal jsem net , hledal příklady a návody. Již jsem na těchto stránkách v minulých dnech otravoval a dostal jsem rady a dobré. Ale na tuto poslední prosbu již na vlákně „Jak něco udělat“ Jak odzkoušet funkčnost formuláře nikdo nereagoval. Já tam totiž poděkoval, ale zjistil jsem pak že zase nic nevím a neumím.
Přiznávám, že jsem si vzal asi velké sousto. Jenže bych to měl dodělat když jsem to slíbil a tak velice prosím někoho, kdo by byl ochoten mě pomoci o jeho pomoc. Byl bych mu velmi vděčný.

Formulář i script jsem dělal podle příkladu na http://tvorba-webu.zdarek.com/php/email.php. Dá se říct, že jsem ho jenom trochu rozšířil o více rubrik.
Jako takový formulář se bez problémů otevírá. Script jsem psal také podle jeho příkladu.
A teď. Do XAMPP ho již nahraji bez problému podle návodu "kajmana".(Bylo mě doporučeno) Do adresáře htdocs nakopíruji oba soubory t.j. objednavka.html a posli.php. Otevřu v http://localhost , (apache zapnuto)formulář vyplním a dám odeslat. Objeví se mi dotaz jestli ho chci otevřít nabo uložit (posli.php). a tím to končí.
Zkusil jsem druhou možnost: Kamarád, kterému jsem dělal stránky www.jhprofi.cz mě dovolil, že to mohu vyzkoušet u něho. Rozšířil jsem jeho tlačítka o objednávku k jeho souborům jsem svoje dva přihrál na web. Stránky reagovaly normálně, tlačítkem jsem si otevřel formulář , vyplnil a dal odeslat. Ukázala se stránka v angličtině s tímto textem:

The page cannot be displayed