Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Tomashek Profil |
#1 · Zasláno: 14. 3. 2010, 01:33:17
Zdravím, v regulárních výrazech nejsem žádný odborník a tak se ptám, jak by šlo udělat, aby nahradil jakýkoliv text (.*) do urciteho slova?
Příklad: SELECT (.*) FROM Myslel jsem, že to funguje dobře.. problém je ale v tom, že pokud mám v tom query více FROM (spojování tabulek), vybere to veškerý text až po ten druhý FROM a tudíž mně to vyhodí chybu, protože je nesmyslný SELECT. Snad jsem to popsal dobře, děkuji za rady. |
||
mckay Profil |
#2 · Zasláno: 14. 3. 2010, 10:28:53 · Upravil/a: mckay
Tomashek:
Myslím, že dvakrát FROM by v SQL nemělo být použito bez závorky (použiješ UNION()). Potom by to mělo fungovat jako v matematice, to co použiješ na jedno FROM se ti použije jen v té závorce, kde to FROM máš :). |
||
AM Profil * |
#3 · Zasláno: 14. 3. 2010, 11:08:34
Řešení je líný kvantifikátor (.*? lokálně nebo mofifikátor /U (ungreedy) globálně pro všechny kvantifikátory ve výrazu). Ale mckay má pravdu, při spojování tabulek se nepoužívá více FROM ale JOINy :)
|
||
Tomashek Profil |
#4 · Zasláno: 14. 3. 2010, 11:47:13
Jasně je to v Joinu, ale i tak mně to hodí až k němu:
SELECT něco FROM tabulka LEFT JOIN (SELECT něco FROM tabulka2) as LJoin ...... |
||
AM_ Profil |
#5 · Zasláno: 14. 3. 2010, 17:39:32
a proč ne
SELECT něco FROM tabulka LEFT JOIN tabulka2 .... ? |
||
Tomashek Profil |
#6 · Zasláno: 14. 3. 2010, 18:06:33
Protože to je komplikovanější.