Autor Zpráva
Zoomon
Profil *
Je možné dnes programovat web bez PhP ? Mají šanci programátoči kteří prigramuji weby jen jako klienty bez PhP se v dnešní době uživit, když ho kódují např v Html Css a JS ?? Napište mi sem nějaké weby bez použití PhP jestl itedy nějaké vůbec existují. Slišel jsem dost o programátorech kteří vivíjí jen webové klienty ale nikdy jsem to neviděl v praxi a nedovedu si to představit.
panther
Profil
Zoomon:
Je možné dnes programovat web bez PhP ?
ano.

Mají šanci programátoči kteří prigramuji weby jen jako klienty bez PhP se v dnešní době uživit, když ho kódují např v Html Css a JS ?
ano. Podmínkou je kvalita odvedené práce, pak se uživíš výborně. Jinak nemáš šanci.

Napište mi sem nějaké weby bez použití PhP jestl itedy nějaké vůbec existují.
všechny pár stránkové prezentace, co nepotřebují CMS by mohly být bez PHP. Praveděpodobně nejsou, ale jen kvůli tomu, že PHP usnadňuje práci (minimálně fce include). Na první pohled nejde poznat, který web PHP užívá.

Slišel jsem dost o programátorech kteří vivíjí jen webové klienty ale nikdy jsem to neviděl v praxi a nedovedu si to představit.
jaké webové klienty? Co to je?
ninja
Profil
jaké webové klienty? Co to je?

Pravděpodobně Zoomon měl na mysli klientskou část webu/aplikace.

Ano, je to možné a bežně se to dělá.
Nox
Profil
Myslím že zaměňuješ pojem "klient" (X server) a "statická stránka" (X dynamická stránka)

Jde to, ale občas je příjemné si tím PHP/jiným jazykem ulehčit práci .... zrovna PHP je jednoduchý jazyk a na nějaké jednoduché věci.....nezabije tě si trochu rozšířit obzory :)
Chamurappi
Profil
Reaguji na Zoomona:
Napište mi sem nějaké weby bez použití PhP jestl itedy nějaké vůbec existují.
www.microsoft.com, www.bing.com, validator.webylon.info, neviditelnypes.lidovky.cz, www.jakpsatweb.cz
Timy
Profil
Někteří se ti tady snaží naznačit, že krom PHP existují i jiné jazyky, které se dají použít na straně serveru ;-).
GeneralDv
Profil