Autor Zpráva
Xaver
Profil *
Ahoj, nejsem programátorem v PHP ani MySQL., přesto jsem si chtěl udělat na stránkách jednu tabulku, která zapíše údaj. Něco jsem uplácal, zdá se ale, že špatně. Když jsem vše testoval, tak bylo vše v pořádku. Když jsem ale kod použil v ostrém provozu, tak ouha. Dokonce i stránky, kde se mysql neprovádí jedou pomalu a dochází ke špatnému zobrazování grafiky a častému výpisu hlášek:

Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Kod uvádím níže. Pokud by někdo pomohl s jeho úpravou, tak budu samozřejmě mimořádně vděčný.

<head>
  <title>vloz zaznam</title>
</head>
<body bgcolor="white">
<style type="text/css">
  <!--
  body {
  background-color: #CCCCCC;
  background-image:  url(gradient_bkg.jpg);
  background-repeat: repeat-x;


  -->
</style>  

   <center> Litujeme, prihlaseni se nezdarilo</center>



</body>
</html>

<?php
  if (!($connection = @ mysql_connect("hz-mysql2", 
                                       "mysql8855", 
                                       "llllll")))
     die("Could not connect to database");

  if (!mysql_select_db("mysql26882", $connection))
     showerror();
     
  // Reassemble the date of birth into database format
$jmeno = "Otello";
 
  // Create a query to insert the customer
$query = "UPDATE FirstVisit SET counter = counter + 1";
//echo $prijmeni;
//$prijmeni=$jejda;
 //$query = "INSERT INTO klient
          // set cislo = last_insert_id(), " .
		//"jmeno = '$jed', " .
		//"heslo = '$dva'";

          // "prijmeni = \"" . $formVars['prijmeni'] . "\" " ;

           
  if (!(@ mysql_query ($query, $connection)))
//	 showerror();


  // Find out the cust_id of the new customer 
 $custID = mysql_insert_id();
//(last_insert_id()+5)
?>
AM_
Profil