| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Dominik923 Profil * |
Nazdárek, potřeboval bych poradit. jelikož jsem takovej začátečník, tak je to pro mě nepřekročitelnej problém. Potřeboval bych pomoct s vyřešením stránkování diskuze v php.
<?php
if (isset($_GET["od"])):
$od = $_GET["od"];
else:
$od = 0;
endif;
@$db = mysql_connect($host, $user, $pass) or die($host_fault);
@mysql_select_db($database, $db) or die($database_fault);
$dotaz01 = mysql_query("select * from $table order by date desc", $db) or die($SQL_fault);
$pocet = mysql_num_rows($dotaz01);
$do = ($od+10);
if ($do > $pocet):
$do = $pocet;
endif;
echo "<br>\n";
echo "Zobrazuji příspěvky: ".($od+1)." - ".$do." z ".$pocet."<br>\n";
if (($od-10) >=0):
echo "<a href=\"questbook.php?od=";
echo ($od-10);
echo "\" id=\"2\"><< Předchozí stránka</a> ";
endif;
if (($od+10) < $pocet):
echo "<a href=\"questbook.php?od=";
echo ($od+10);
echo "\" id=\"2\">Další stránka >></a>";
endif;
echo "<br><br>";
$dotaz = mysql_query("select * from $table order by date desc limit $od,10", $db) or die($SQL_fault);
while ($polezaznamu = mysql_fetch_array($dotaz)):toto je můj php kód. Tam kde je questbook.php?od tak bych potřeboval dostat ?path=questbook?od protože je ten soubor uloženej v phtml. Ale když to zapíšu tak jak jsme to zapsal teťka tak to vyhodí hlášku : Warning: include_once(C:\xampp\htdocs\novy\web/templates/404.phtml) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\novy\web\index.php on line 64 Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'C:\xampp\htdocs\novy\web/templates/404.phtml' for inclusion (include_path='.;C:\xampp\php\PEAR') in C:\xampp\htdocs\novy\web\index.php on line 64 předem díky za odpověď Moderátor Majkl578: Vkládej prosím kódy mezi značky [>pre] a [>/pre] (stačí kliknout na
). |
||
| fuckin Profil |
#2 · Zasláno: 28. 5. 2010, 19:05:54
Dominik923: