Autor Zpráva
Dominik923
Profil *
Nazdárek, potřeboval bych poradit. jelikož jsem takovej začátečník, tak je to pro mě nepřekročitelnej problém. Potřeboval bych pomoct s vyřešením stránkování diskuze v php.

<?php

if (isset($_GET["od"])):
 $od = $_GET["od"];
else:
 $od = 0;
endif;

 @$db = mysql_connect($host, $user, $pass) or die($host_fault);

 @mysql_select_db($database, $db) or die($database_fault);

 $dotaz01 = mysql_query("select * from $table order by date desc", $db) or die($SQL_fault);

 $pocet = mysql_num_rows($dotaz01);
 $do = ($od+10);
 if ($do > $pocet):
  $do = $pocet;
 endif;

 echo "<br>\n";
 echo "Zobrazuji příspěvky: ".($od+1)." - ".$do." z ".$pocet."<br>\n";
 if (($od-10) >=0):
  echo "<a href=\"questbook.php?od=";
  echo ($od-10);
  echo "\" id=\"2\">&lt;&lt; Předchozí stránka</a> ";
 endif;

 if (($od+10) < $pocet):
  echo "<a href=\"questbook.php?od=";
  echo ($od+10);
  echo "\" id=\"2\">Další stránka &gt;&gt;</a>";
 endif;
 echo "<br><br>";
  
 $dotaz = mysql_query("select * from $table order by date desc limit $od,10", $db) or die($SQL_fault);

 while ($polezaznamu = mysql_fetch_array($dotaz)):

toto je můj php kód. Tam kde je questbook.php?od tak bych potřeboval
dostat ?path=questbook?od protože je ten soubor uloženej v phtml. Ale když to zapíšu tak jak jsme to zapsal teťka tak to vyhodí hlášku :

Warning: include_once(C:\xampp\htdocs\novy\web/templates/404.phtml) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\novy\web\index.php on line 64

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'C:\xampp\htdocs\novy\web/templates/404.phtml' for inclusion (include_path='.;C:\xampp\php\PEAR') in C:\xampp\htdocs\novy\web\index.php on line 64


předem díky za odpověď

Moderátor Majkl578: Vkládej prosím kódy mezi značky [pre] a [/pre] (stačí kliknout na ).
fuckin
Profil
Dominik923: