Autor Zpráva
Babameta
Profil *
Dobrý den,
mám problém s jednoduchou diskusí v php... V tomto jazyku jsem naprostý začátečník takže to určitě bude nějaká banální chyba :-). Předem se za to omlouvám :-).
Ale k věci:
Mám soubor navstevnikniha.php:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html> 
<head> 
<title>Návštěvní kniha</title> 
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> 
 <link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css" media="screen, projection">
</head> 
<body> 
<form action="vyhodnoceni.php" method="post"> 
<b>Jméno:*</b><input type="text" name="jmeno"><br> 
<b>E-mail:</b><input type="text" name="email"><br>
<input type="text" name="text"><br> 

<input type="submit" value="Odeslat" cols="50" rows="30"> 
</form> 
  
 <p>* položky označené hvězdičkou jsou povinné</p>
 
<?php
$handle = fopen("diskuse.txt", "r");
  if ($handle)
    echo "<br>";
  else
    die("Otevření souboru selhalo.");

$nacteno = fread($handle);
 echo "<b>Diskuse:</b><br> ", $nacteno;
?>

<div id="diskuse">
</div>
</body> 
</html>
</body>
</html>	


a pak soubor vyhodnoceni.php:
<?php
 $jmeno = $_POST["jmeno"];
$email = $_POST["email"];
$text = $_POST["text"];

$handle = fopen("diskuse.txt","a");
fclose($handle);

$handle = fopen("diskuse.txt","a");
fwrite($handle, ".$jmeno");
fwrite($handle, ".$email");
fwrite($handle, ".$text");
fclose($dhandle);
?>


Jak by to mělo fungovat asi poznáte. Zdá se že všechno funguje dobře až na zapisování do souboru (pro jistotu jsem ho i založil, kdyby byl problém v tom, že si ho php samo neumí založit ,ale nepomohlo. Web můžete najít ZDE

Díky moc za odpovědi

Babameta
Nox
Profil
kromě toho že máš fclose($dhandle) ... řádky 2-4 ve vyhodnocení jsou celkem zbytečné, jinak si vypiš - var_dump() - jestli v nich je opravdu požadovaný text
na začátek skriptu dej error_reporting(E_ALL); a mrkni se, jestli ti to nevypisuje žádnou chybu