Autor Zpráva
www.omega-psi.unas.cz
Profil *
Dobrý den v PHP jsem začátečník jak mohu třeba jesnoduchý chat ukládat na to php???Prodadí mi někdo děkuji za radu předem.

Moderátor Chamurappi: Titulek „PHP prosím pomoc“ nevystihuje podstatu dotazu. Příště tě rovnou smažu, budeš-li ignorovat výzvu, abys zvolil lepší titulek.
Moderátor Chamurappi: A nauč se prosím psát.
Moderátor Alphard: Upraven titulek, už mě ten překlep nebaví číst.
Bubák
Profil
http://interval.cz/clanky/jednoduchy-online-chat-v-php-a-javascripte-uvod/ plus další díly
www.omega-psi.unas.cz
Profil *
mě to nefunguje co přesně mám udělat?
Chamurappi
Profil
Reaguji na www.omega-psi.unas.cz:
Kliknout na tu modrou tučnou podtrženou věc, kterou sem napsal Bubák. I když zmiňuje „plus“, nejedená se o matematický příklad.

Máš-li nějaký konkrétní problém, konkrétně ho popiš. Chceš-li jen naříkat nad nefunkčností, čiň tak v soukromí.
phptlama
Profil *
Jedná se spíše o návštěvní knihu nebo vzkazovou řádku, chat se musí sám obnovovat. Vytvoř na serveru (třeba webzdarma) složku chat. A do ní ulož prázdný soubor vzkazy.html (kterému musíš nastavit práva 777 - Označit soubor na připojeném FTP, kliknout třeba v Total Commanderu na nabídku Soubor/Změna atributů. Pokud tohle neuděláš, nebude fungovat ukládání). Pak tam ještě nahraj dva důležité soubory

1) index.php:
<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">
<title>Vzkazy</title>
</head>
<body>
<form method="post" action="uloz.php">
Text: <input type="text" name="vzkazphp"> <input type="submit" value="Uložit">
</form><hr>
<?php
    readfile("vzkazy.html");
?>
</body>
</html>


2) a uloz.php:
<?php
$cas = date("y/m/d H:i");
$ip= gethostbyaddr($_SERVER["REMOTE_ADDR"]);
$a = htmlspecialchars($_POST["vzkazphp"]);

$text = "<b title='". $ip. "'> " . $cas . "</b> - " . $a . " <br>\n\n";
file_put_contents("vzkazy.html", $text, FILE_APPEND);

header("Location: ./", true, 303);
?>